حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های سامسونگ چه زمانی بروزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، سامسونگ

طرفداران سامسونگ از دریافت بروزرسانی اندروید ۱۲ هیجان زده اند. نسخه جدید سیستم عامل اندروید با رابط کاربری One UI 4.0 همراه خواهد بود. این رابط کاربری ویژگی های جدید و تغییراتی ایجاد خواهد کرد که ظاهر دستگاه های Galaxy سامسونگ را بروز می‌کند.

گوشی های سامسونگ چه زمانی بروزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد؟

بسیاری از افراد در حال حاضر از ما می پرسند که چه زمانی دستگاه Galaxy من اندروید ۱۲ را دریافت خواهد کرد؟ اکنون پاسخ به این سوال نیاز به کمی حدس و گمان دارد، به این دلیل که سامسونگ هنوز حتی برنامه بروزرسانی بتا را شروع نکرده است.

ممکن است از خود بپرسید که چرا با وجود اینکه گوگل برنامه بروزرسانی بتا اندروید ۱۲ را آغاز کرده است، اما هنوز برای من این بروزرسانی ها در دسترس نیست؟ این موضوع به دلیل آن است که سامسونگ برنامه بتا مخصوص خود را دارد كه از طریق آن نه تنها آخرین نسخه اندروید را آزمایش می كند بلكه نسخه بعدی One UI را نیز مورد تست و بررسی قرار می‌دهد.

طبق گزارش SamMobile سامسونگ در حال حاضر بر روی بروزرسانی اندروید ۱۲ برای سری Galaxy S21 کار می‌کند. سامسونگ در واقع یک ماه زودتر از بروزرسانی اندروید ۱۱ برای گلکسی S20 در مدت مشابه سال گذشته، کار خود را آغاز کرده است. بنابراین ممکن است بروزرسانی بتا اندروید ۱۲ در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ماه ۱۴۰۰) برای پرچمدار سامسونگ عرضه شود.

آپدیت اندروید ۱۲ برای دستگاه های سامسونگ احتمالا در آذر ماه شروع خواهد شد

سری Galaxy S21 اولین گوشی های سامسونگ خواهند بود که اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند. سامسونگ از چند سال گذشته به جدول زمانی نوامبر/ دسامبر (اواخر آبان تا اوایل دی ماه) پایبند بوده است. گلکسی S9 در اواخر دسامبر (اوایل دی) Android Pie را دریافت کرد. اندروید ۱۰ در ماه نوامبر (آبان) برای گلکسی S10 عرضه شد و بروزرسانی اندروید ۱۱ نیز برای گلکسی S20 در دسامبر (دی ماه) ۲۰۲۰ منتشر شد.

پس امسال نیز می‌توانیم انتظار جدول زمانی مشابه را داشته باشیم. پس از انتشار بروزرسانی های بتا، انتشار عمومی باید طی چند ماه انجام شود. دارندگان Galaxy S21 ، Galaxy S21 + و Galaxy S21 Ultra انتظار دارند که در دسامبر (دی) بروزرسانی پایدار اندروید ۱۲ همراه با One UI 4 را دریافت کنند.

همه دستگاه های واجد شرایط دیگر به محض انتشار Android 12 برای سری Galaxy S 2021 بروزرسانی خواهند شد. سری گلکسی نوت ۲۰ به احتمال زیاد سری بعدی خواهد بود. از آنجا که امسال پرچمدار جدید گلکسی نوت وجود ندارد، دارندگان گلکسی نوت ۲۰ می‌توانند اندروید ۱۲ را خیلی زودتر دریافت کنند.

سامسونگ پشتیبانی از بروزرسانی امنیتی محصولات گلکسی را به چهار سال افزایش داد

انتظار می رود که گوشی های تاشو های جدید سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 نیز در لیست اولویت ها باشند. تلفن های تاشو نسل قبلی از جمله Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip نیز ممکن است در ماه دسامبر (دی ماه) بروزرسانی شوند. اگر سامسونگ سرعت چشمگیر سال گذشته را حفظ کند، پرچمداران قدیمی Galaxy Note و Galaxy S نیز ممکن است در ماه دسامبر بروزرسانی آخرین نسخه اندروید را دریافت کنند.

اکثر دستگاه های میان رده سامسونگ، به ویژه گوشی های سری گلکسی A، احتمالاً تا نیمه اول سال ۲۰۲۲ از اندروید ۱۲ برخوردار نخواهند شد. طبق معمول پرچمداران همیشه اولویت اصلی سامسونگ هستند. بنابراین دارندگان دستگاه های میان رده فعلا باید منتظر بمانند.

نظر شما درباره سرعت عمل سامسونگ در ارائه بروزرسانی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی