حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می میکس ۳ و ردمی 4G 10X ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، ردمی، شیائومی



ماه گذشته، شیائومی بروزرسانی MIUI 12.5 را برای برخی از گوشی های هوشمند قدیمی خود تأیید کرد. می میکس ۳ یکی از این موارد بود و اکنون سرانجام این بروزرسانی را دریافت کرده است. Redmi 10X 4G یا همان ردمی نوت ۹ هم به تازگی به آخرین نسخه رابط کاربری MIUI آپدیت شده است.

آپدیت MIUI 12.5 برای ردمی نوت ۹ و می میکس ۳ عرضه شد

بر اساس گزارش GIZMOCHINA آپدیت MIUI 12.5 برای Mi MIX 3 و Redmi 10X 4G به ترتیب با بیلد نامبر V12.5.1.0.QEECNXM و V12.5.2.0.RJOCNXM در چین منتشر شده است. این بروزرسانی ها به صورت دسته ای در حال انتشار است. دقت کنید که آپدیت های مذکور در مرحله Stable Beta قرار دارند.

در هر صورت، این بروزرسانی های نرم افزاری باید به‌ زودی برای همه مناطق در دسترس قرار گیرند. برای کسانی که بی اطلاع هستند، Redmi 10X 4G در بازارهای بین المللی به Redmi Note 9 معروف است. از این رو، آن دستگاه نیز آخرین نسخه MIUI را در روزهای آینده دریافت خواهد کرد.

شیائومی ردمی نوت ۹

شیائومی می میکس ۳ را در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه کرد. این گوشی با MIUI 10 مبتنی بر اندروید ۹ معرفی شد. و به ترتیب اندروید ۱۰ همراه با MIUI 11 و MIUI 12 را دریافت کرد. متاسفانه این تلفن هوشمند شرایط دریافت اندروید ۱۱ را ندارد و این بروزرسانی را دریافت نخواهد کرد. اما خبر خوش برای دارندگان این مدل آن است که اکنون MIUI 12.5 را دریافت کرده است.

از سوی دیگر، Redmi 10X 4G (یا همان ردمی نوت ۹) سال گذشته با MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه شد. تاکنون این دستگاه MIUI 12 و Android 11 را دریافت کرده است. اکنون نیز شیائومی در حال آماده سازی آپدیت MIUI 12.5 برای مدل مذکور است و ردمی نوت ۹ بر خلاف می میکس ۳ به احتمال زیاد بروزرسانی MIUI 13 را نیز دریافت خواهد کرد.

شیائومی می میکس ۴ با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی خواهد شد

نظر شما درباره دو گوشی Redmi 10X 4G (ردمی نوت ۹) و می میکس ۳ چیست؟ آیا تا به حال از این گوشی ها استفاده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sircloner

“شیائومی، Mi MIX 3 را در اواخر سال 2018 به بازار عرضه کرد. این گوشی با MIUI 10 مبتنی‌بر اندروید 9 پای معرفی شد. این دستگاه سپس به ترتیب به اندروید 10، MIUI 11 و MIUI 12 به‌روز شد. متأسفانه، می میکس 3 برای دریافت اندروید 11 واجد شرایط نیست؛ اما حداقل به‌روزرسانی MIUI 12.5 به آن می‌رسد.”

ارزش گذاری رو باید از شیائومی یاد گرفت که برای پرچمدار 2018 اونم نه هر پرچمداری بلکه سری MIX فقط یک آپدیت اندروید داده و به اندروید 11 بروزرسانی نمیشه ولی از اون طرف میان رده های همون سال دارن آپدیت میگیرن!

حالا اینکه رابط کاربری پر باگ و بهم ریخته ای داره رو کاری ندارم!

بهترین کار برای خریدارای گوشی های شیائومی استفاده از کاستوم رام هست.

m.b

فقط همین گوشی استثنا هست که یه آپدیت اندروید گرفته، بقیه پرچمدارا همه دو تا رو گرفتن… از جمله گوشی خودم که حتی قبل میکس تو همون سال 2018 معرفی شد…
میکس داری مگه؟

sircloner

بله متاسفانه

m.b

اخی… نه اینکه بخوام دلداری بدم اما خب خودتم باید تا حالا فهمیده باشی که آپدیت اندروید تو شیائومی بی معنیه و عملاً چیزی به دستگاه بجز پچ امنیتی اضافه نمیکنه و تغییرات اکثرا مربوط به هسته miui هستن…
چه جالب یعنی بعد سه سال هنوز اون کشو کار میکنه؟ راست میگن ور رفتن باهاش حال میده؟ 😂🤦‍♂️

sircloner

اگه آموزش نحوه استفاده از کاستوم رام رو تو سایت بذارین فکر کنم خیلی ازش استقبال بشه.

خیلی ها به خاطر نداشتن اطلاعات کافی سمتش نمیرن و به کار خیلی ها میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی