حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های Mi 8 و Mi Mix 3 شیائومی در دسته محصولات منسوخ شده قرار گرفتند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

در دنیای گوشی‌های هوشمند، پایان راه اجتناب‌ناپذیر است. با قدیمی شدن یک گوشی، کمپانی تولیدکننده دیگر تعهدی به ارائه پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از آن را نخواهد داشت. بااین‌حال، ارائه پشتیبانی در گوشی‌های اندرویدی در سال‌های اخیر بسیار بهبود یافته است. برخلاف آغاز عصر اندروید، تولیدکنندگان امروزه تمایل به ارائه پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت دارند؛ درغیراین‌صورت، مشتریان خود را به سایر رقبایی که پشتیبانی مناسبی ارائه می‌دهند، از دست خواهند داد. درهمین‌راستا، کمپانی شیائومی امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که پس از گذشت حدود چهار سال از زمان عرضه گوشی‌های پرچمدار Mi 8 و Mi Mix 3 خود، به ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای آن‌ها خاتمه داده و این دستگاه‌ها اکنون جزو موارد منسوخ شده محسوب می‌شوند.

گوشی‌های منسوخ شده شیائومی Mi 8 و Mi Mix 3

شیائومی به‌روزرسانی‌هایی را برای تعداد بی‌شماری از گوشی‌های هوشمند خود و همچنین دستگاه‌های Redmi ارائه می‌کند. این به‌روزرسانی عمدتا به‌صورت انتشار دو آپدیت اساسی سیستم‌عامل اندروید و همچنین بین 3 تا 4 سال پشتیبانی امنیتی است. حال امروز، این شرکت رسما اعلام کرد که به‌طور کامل پشتیبانی و خدمات پس از فروش هفت مورد از دستگاه‌های قدیمی‌تر خود شامل دو گوشی پرچمدار Mi 8 و Mi Mix 3 و مشتقات آن‌ها را متوقف می‌کند.

این شرکت به‌طور رسمی از قطع سرویس این دستگاه‌ها خبر می‌دهد. هفت گوشی هوشمند شیائومی و ردمی وجود دارد که دیگر خدمات تعمیر و نگهداری رسمی و خدمات پس از فروش را دریافت نخواهند کرد.

طبق بیانیه این شرکت، هیچ نوع پشتیبانی از این دستگاه‌ها وجود نخواهد داشت:

Mi Max 3

Xiaomi Mi 8 Discovery Edition (transparent)

Mi 8 screen fingerprint (transparent and non-transparent)

Xiaomi Mi Mix 3 (5G)

Mi Play

Redmi S2

Redmi 6 Pro

گوشی های منسوخ شده شیائومی Mi 8 و Mi Mix 3

گوشی‌های منسوخ شده شیائومی Mi 8 و Mi Mix 3

شیائومی همچنین اعلام می‌کند که تولید این محصولات متوقف شده است. درنتیجه، این شرکت دیگر قطعات یدکی را برای خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها عرضه نخواهد کرد و تعمیر و نگهداری از آن‌ها از دوره قانونی خود فراتر رفته است. بنابراین، خدمات پس از فروش شیائومی نمی‌تواند به شما خدمات نگهداری و پس از فروش رسمی را ارائه دهد. بااین‌حال، کاربران می‌توانند همچنان از خدمات پس از فروش، رفع اشکال، تمیز کردن و نگهداری این گوشی‌های هوشمند به‌صورت شخص‌ثالث استفاده کنند.

شایان‌ذکر است که بیشتر این 7 مدل در حدود سال 2018 عرضه شده‌اند. از این رو، به‌سختی می‌توان باور کرد که تعداد زیادی از کاربران درحال‌حاضر از این گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

نظر شما پیرامون گوشی‌های منسوخ شده شیائومی Mi 8 و Mi Mix 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی