حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A03s تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ مشخص شدن ظرفیت باتری دستگاه

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A03s تاییدیه FCC را دریافت کرد. به دنبال انتشار این خبر ظرفیت باتری دستگاه مشخص شده است. گویا سامسونگ برنامه‌های جالبی برای گوشی‌های میان رده و پایین‌رده خود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A03s تاییدیه FCC را دریافت کرد

به گزارش وب سایت خبری gsmarena، اخیرا گوشی گلکسی A03s تاییدیه FCC را دریافت کرده است. در این گزارش همچنین ظرفیت باتری دستگاه مشخص شده است. بیش از این نیز شرکت کره‌ای سامسونگ در مورد این دستگاه همواره مورد توجه بوده است. تا این لحظه بیشتر مشخصات اصلی این دستگاه از جمله طراحی آن منتشر شده است. اما تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد باتری دستگاه در دسترس نبود.

گلکسی A03s تاییدیه FCC

صدور یک گواهی FCC که با تازگی منتشر شده است، خبر از تجهیز این گوشی هوشمند به یک باتری پر ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری می‌دهد. از سویی صدور این گواهی نشان می‌دهد که تا معرفی و عرضه این دستگاه، زمان زیادی باقی نمانده است. این اولین باری نیست چنین گواهی برای Galaxy A03s صادر می‌شود. پیش از این، دستگاه مذکور از اداره استاندارد کشور هند نیز موفق به دریافت مجوزها و گواهی‌های لازم شده بود.

تا این لحظه هیچ چیز دیگری در مورد لیست FCC مشخص نشده است. طبق گزارشات قبلی انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر IPS LCD با اندازه ۶.۵ اینچ مجهز شود. همچنین چیپست Helio G35 شرکت MediaTek وظیفه انجام پردازش‌های مختلف این دستگاه را بر عهده دارد. همچنین این گوشی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. در مورد دوربین دستگاه نیز باید گفت که دوربین اصلی آن یک نمونه ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج نیز دیگر مشخصات دوربین این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ گلکسی A03s با تراشه مدیاتک Helio G35 و ۴ گیگابایت رم ارایه می شود

به گلکسی A03s سامسونگ با طراحی تکراری سلام کنید!

 

 

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما با توجه به رده دستگاه و مشخصات احتمالی آن، این گوشی هوشمند می‌تواند یک گزینه مناسب برای خرید و استفاده روزمره باشد؟ چه مشخصاتی در یک گوشی هوشمند برای شما اولویت بیشتری نسبت به سایر موارد دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، والا بخدااز دست این سامسونگ با این همه گوشی های بیخودی اضافه خسته شدم من یکی وواابته خیلی های دیگه، این همه گوشی چه خبره اخه، مثلاآ10باآ10s وa11, آ01، آ02، آ03، و همین a03s چقدر باهم فرق دارن و همینطور بالاتر، این کار بیشتر کاربرهارو سردرگم میکنه، بنده خداها نمیدونن چیکار کنن، اونوقت میگن کمبود چیپست هم داریم، خب این همه گوشی چیپست میخواد دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان