حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر سامسونگ Galaxy Z Fold 3 مشخص شد: بهترین گوشی تاشو

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ امسال از گوشی‌های منعطف جدیدی پرده برداشت. این گوشی‌های جذابیت‌های خاص خود را دارند. در جدیدترین اتفاق، امتیاز DxO نمایشگر سامسونگ Galaxy Z Fold 3 مشخص شده است. اما آیا نمایشگر این دستگاه واقعاً با کیفیت است؟

سامسونگ گلکسی زی فولد ٣

سامسونگ چند ماه قبل گوشی Galaxy Z Fold 3 را معرفی کرد.

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

 

حال مجموعه DxOMARK به سراغ تست و بررسی جدیدترین پرچمدار گوشی‌های منعطف سامسونگ رفته است. در همین راستا، در ادامه این مطلب به امتیاز DxO نمایشگر سامسونگ Galaxy Z Fold 3 خواهیم رفت. اما پیش از آن، بهتر است مروری بر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی داشته باشیم:

– قطر ٧.۶ اینچی نمایشگر داخلی

– پنل Dynamic AMOLED 2X با بیشینه نوری ١,٢٠٠ نیتی

– وضوح ٢,٢٠٨×١,٧۶٨

– نسبت تصویر ٢٢.۵:١٨

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی تطبیق پذیر

امتیاز DxO نمایشگر سامسونگ Galaxy Z Fold 3

امتیاز DxO نمایشگر سامسونگ Galaxy Z Fold 3

خب، همان طور که از مشخصات متوجه شدید، DxOMARK نمایشگر داخلی و اصلی Galaxy Z Fold 3 را تحت آزمایش قرار داده است. به گفته DxOMARK، امتیاز DxO صفحه نمایش ٧.۶ اینچی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 برابر با ٨٩ است. در واقع، این امتیاز برای یک گوشی تاشو، بسیار خوب محسوب می‌شود. به طوری که Galaxy Z Fold 3 در رتبه هفتم رده بندی کلی بخش نمایشگر DxOMARK قرار می‌گیرد.

برای مقایسه، امتیاز نمایشگر Galaxy Z Fold 3 از LG Wing و آیفون ١٢ پرو مکس است. همچنین نمایشگر این دستگاه، در تراز گلکسی نوت ٢٠ اولترا قرار دارد. اما در نهایت، امتیاز نمایشگر Galaxy Z Fold 3 همچنان از آیفون ١٣ مینی و Huawei P50 Pro کم‌تر است. در عکس زیر، مقایسه‌ای از تصاویر نمایش داده شده بر روی گلکسی زی فولد ٣، گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه Exynos، وان پلاس ٩ پرو و آیفون ١٢ پرو مکس وجود دارد. (به صورت ساعتگرد)

نقاط ضعف و نقاط قوت

گلکسی زی فولد ٣، امتیاز بسیار خوبی را کسب کرده است. اما عاری از مشکل نیست. در بخش نقاط قوت، مواردی مانند روشنایی مناسب در حین پخش محتوای HDR10، روان بودن کارکرد با گوشی و حساسیت لمسی بسیار بالا ذکر شده‌اند. مشکلات این گوشی نیز خوانایی کم نمایشگر در محیط خارجی، یک هاله زرد، اشباع بیش از حد رنگ‌ها و نمایان بودن جای تا شدن گوشی هستند.

نظر شما در مورد امتیاز DxO صفحه نمایش سامسونگ Galaxy Z Fold 3 چیست؟ انتظار شما از این گوشی جدید سامسونگ در چه حد بود؟ فکر می‌کنید که وجود چروک نمایشگر، تأثیر زیادی روی تجربه کاربری بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️