حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس بادز پرو مشخص شد: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ به‌همراه نورد ۲

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

علی‌رغم معرفی دو گوشی هوشمند متفاوت از سری Nord در سال جاری، مدت‌هاست که انتظار داریم وان پلاس عضو جدید این دسته از میان‌‌رده‌های خود را رونمایی کند. اکنون و پس از مدت زمان تقریباً 12 ماه از معرفی اولین عضو این خانواده‌ی گوشی‌های مقرون به‌صرفه، مدل سوم آنها برای معرفی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است؛ امروز اما، وان پلاس به‌صورت رسمی تایید کرد که نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی خود با نام وان پلاس بادز پرو را نیز به‌همراه این گوشی معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی وان پلاس بادز پرو

OnePlus Nord 2 5G نام گوشی پرچمدار میان‌رده‌های وان پلاس خواهد بود که اخبار نسبتا زیادی از آن نیز منتشر شده است، و هیچ چیز مجهول و سوال بزرگی پیش از رویداد معرفی جهانی این دستگاه که به‌طور رسمی برای 22 ژوئیه برنامه‌ریزی شده، بی‌پاسخ نمانده است.

محصولی که تاکنون هیچ تصوری از ارائه‌ی آن نداشتیم، قرار است حتی دو هفته زودتر از رویداد رسمی به دست شماری از کاربران برسد. این موضوع بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد که کسی انتظار معرفی وان پلاس بادز پرو را نداشته است.

با توجه به نام این ایربادز که کاملا قابل پیش‌بینی بوده و هیچ چیز مبهمی راجع به آن وجود ندارد، سومین ایربادز این شرکت با هدف بهبود ویژگی‌ها و عملکرد کلی گجت‌های پوشیدنی عرضه خواهد شد.

وان پلاس بادز پرو جانشین وان پلاس بادز Z

وان پلاس بادز پرو جانشین وان پلاس بادز Z

اگر کنجکاو هستید که وان پلاس بادز پرو را قبل از معرفی رسمی آن از نزدیک دیده و با آن کار کنید، تا 17 ژوئیه فرصت دارید تا برای “Lab Reviewer” درخواست خود را بفرستید و بدین ترتیب این فرصت را پیدا خواهید کرد که این گجت‌ها را قبل از آنکه به دست مشتری برسند، ببینید.(البته مطابق معمول این مورد برای ما در دسترس نیست).

وان پلاس هنوز جزئیات بادز پرو خود را که قرار است به‌عنوان رقیب ایرپادز اپل معرفی شود، تایید نکرده و حدس زدن درباره مشخصات اصلی و قیمت آن را به‌عهده‌ی خود ما گذاشته است.

اگر AirPods Pro ،Samsung Galaxy Buds Pro و سایر ایربادزهای با پسوند Pro را مورد توجه قرار دهید، احتمالا به این نتیجه برسید که OnePlus Buds Pro باید با پیشرفته‌ترین فناوری حذف نویز فعال و بدون شک قیمتی بالاتر از 79 دلار همراه باشد چراکه بادز معمولی وان پلاس که سال گذشته معرفی شد، با چنین قیمتی روانه به فروش می‌رسید.

ذکر این نکته نیز ضروری است که در کنار تمامی حدس و گمان‌های پیرامون مشخصات و قابلیت‌های بادز پرو جدید، نسل پیشین این ایربادز آنطور که باید و شاید نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. بنابراین وان پلاس راه درازی را در پیش دارد تا گجت‌های پوشیدنی خود را به‌نوعی در رده‌ی سایر ایربادزهای شرکت‌های مطرح دیگر قرار دهد.

به وان پلاس Nord 2 سلام کنید: پورت USB C خارج از مرکز و دوربین عجیب!

نظر شما راجع به معرفی وان پلاس بادز پرو و مشخصات و قیمت احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی