حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون OnePlus Buds Pro در رنگ نقره‌ای درخشنده به صورت جهانی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

وان پلاس قبلاً نسخه ویژه هدفون خود یعنی OnePlus Buds Pro را در رنگ نقره‌ای درخشنده و خاص آن در چین عرضه کرده بود. این نسخه با روکش رنگی نقره ای عرضه شد و به عنوان گزینه رنگی “نقره ای درخشنده” نامگذاری شده بود. اکنون اما این شرکت به صورت رسمی این نسخه را برای بازار جهانی عرضه کرده است. با ما در ترنجی در بررسی مشخصات این هدفون زیبا همراه باشید.

هدفون خاص وان پلاس جدای از رنگ منحصر به فرد خود، عملا در مشخصات کاملاً مشابه وان پلاس Buds Pro معمولی است. همراه با درایور های 11 میلی متری، بلوتوث 5.2 و 3 میکروفون برای ANC (حذف نویز فعال) این هدفون در جایگاه مناسبی قرار می‌گیرد. در سمت دیگر اما وان پلاس بادز پرو استاندارد IP55 را برای مقاومت در برابر پاشش آب ارائه می‌دهد و یک باتری 37 میلی آمپر ساعتی در هر کدام از هدفون ها برای حداکثر 7 ساعت عمر باتری قرار می‌گیرد.

هدفون OnePlus Buds Pro در رنگ نقره‌ای درخشنده به صورت جهانی رونمایی شد

دیگر مشخصات وان پلاس Buds Pro

از دیگر ویژگی‌ های قابل توجه وان پلاس بادز پرو می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi و سیمی توسط  درگاه USB Type C اشاره کرد. این هدفون حتی از اتصال بلوتوث دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به‌ طور یکپارچه بین دو دستگاه متصل جابجا شوند.

اگرچه، برجسته ترین جنبه Buds Pro در رنگ نقره‌ای بدون شک ظاهر فیزیکی آن است. این هدفون دارای یک بافت مشابه فلزی با جلوه براق نقره‌ای رنگ و منحصر به فرد است. این پوشش هم بر روی جعبه شارژ و هم بر روی هر کدام از هدفون ها منعکس می شود. در حال حاضر، نسخه ویژه Buds Pro در انگلستان، ايالات متحده آمریکا، اروپا و حتی هند عرضه شده است.

به نقل از منبع، OnePlus Buds Pro در آمریکا 150 دلار قیمت دارد در حالی که در اروپا کاربران برای آن تقریبا 165 دلار می‌پردازند. از سوی دیگر، قیمت این هدفون های بی‌سیم در هند نیز تقریباً معادل 131 دلار است. به عبارت دیگر، این هدفون های دیدنی و شنیدنی در هند با مقرون به صرفه ترین قیمت موجود پس از چین ارائه می‌شوند.

 

وان پلاس بادز پرو را در رنگ نقره‌ای درخشنده و خاص آن می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری