حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس بادز با قیمت ۷۹ دلار و عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

در ترنجی خواندیم که وان پلاس Nord 5G با Snapdragon 765G و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۴۰۰ یورو رسما معرفی شد. در کنار آن همچنین وان پلاس بادز با قیمت ۷۹ دلار و عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شده است. این هندزفری بر خلاف موبایل وان پلاس، به بازار امریکا هم ارایه خواهد شد.

وان پلاس بادز

وان پلاس بادز دارای طراحی ساقه ای شبیه به AirPods هستند. هر گوشی دارای یک درایور پویا 13.4 میلی متر است و از Bass Boost به همراه Dolby Atmos پشتیبانی می کند. در هر گوشی ۳ میکروفون وجود دارد که تجربه کاهش نویز را دارند. همچنین هر گوشی دارای یک صفحه لمسی است که می تواند برای کنترل پخش رسانه ها، اجرای Google Assistant و موارد دیگر استفاده شود. آنها همچنین دارای گواهی IPX4 هستند به این معنی که می توانید هنگام ورزش کردن آنها را بپوشید. هدفون گوش از لغو فعال نویز (ANC) محروم است، اما لغو سر و صدای محیطی دارند.

وان پلاس ادعا می کند حدود ۷ ساعت عمر باتری دارد، در حالی که هر هدفون باتری 35 میلی آمپر ساعتی را عرضه می کند. با وجود کیسی که دارای باتری 430mAh است، می توان مدت زمان باتری را تا 30 ساعت افزایش داد. کیف حمل آن دارای درگاه USB-C است که می تواند برای شارژ سریع گوشی ها استفاده شود. با تنها 10 دقیقه شارژ، وان پلاس بادز می توانند 10 ساعت دوام بیاورند. مشخصا این مدت زمان پخش موسیقی یا مکالمه نیست و مدت زمان حالت آماده به کار باید باشد.

برای ساده تر کردن جفت شدن وان پلاس بادز این شرکت پشتیبانی از Fast Pair Google را اضافه کرده است. همچنین یک برنامه همراه OnePlus Buds وجود دارد که اطلاعات مفیدی را در مورد هر گوشی از جمله عمر باتری آنها، امکان سفارشی کردن حرکات، پیدا کردن گوشی ها در صورت گم شدن و سایر موارد نشان می دهد. یک حالت Fnatic نیز وجود دارد که قصد دارد تاخیر را کاهش دهد و در درجه اول برای بازی قرار دارد.

وان پلا بادز با قیمت 79 دلار در آمریکا، 49900 روپیه در هند و 89 یورو در اروپا در دسترس است. این هندزفری ها در سه رنگ مشکی ، سفید و “Nord Blue” موجود است که منحصر به فرد در هند و اروپا است.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس بادز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هیچی ایرپاد اپل نمیشه ولی خب گرونه

Milad7

اون که 100%

ArmanBgold

خوشم اومد🤩

Milad7

خوشگله قیمتش هم مناسبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)