حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای شارژ وایرلس گوشی تاشو

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

در سال های اخیر، فناوری شارژ سریع تلفن های هوشمند به لطف پیشرفت های ویژه در فناوری، بهبودهای مختلفی داشته است. این پیشرفت ها باعث شده است که شارژ بی سیم در بازار سریع تر و منطقی تر شود. اما ظاهرا شیائومی در تلاش است تا این فناوری را به ویژه برای تلفن های هوشمند تاشو، بهتر کند. این را می توان در حق اختراع شیائومی برای شارژ وایرلس گوشی تاشو دید.

شارژ وایرلس گوشی تاشو شیائومی در حق اختراع این شرکت

البته در حال حاضر گلکسی فولد، گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. همچنین حتی شارژ وایرلس معکوس را هم ارایه می دهند.

شیائومی اوایل سال ۲۰۲۰ حق ثبت اختراع با عنوان “دستگاه و روش شارژ بی سیم تجهیزات الکترونیکی تاشو، وسایل ذخیره سازی” را ثبت کرده است. اکنون این حق ثبت اختراع با شماره انتشار CN113098152A در CNIPA اعطا شده است. در حالی که حق ثبت اختراع در مورد فناوری شارژ سریع هیچ گونه مشخصات خاصی را نشان نمی دهد یا از دستگاه خاصی تصویری ندارد، اما نحوه کار با فناوری شارژ سریع در تلفن های تاشو را توصیف می کند.

جالب اینجاست که این گوشی تاشو از هر دو نیمه صفحه پشتی خود از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. بنابراین صرف نظر از اینکه تا شده باشد یا آن را در کدام طرف قرار دهید، دستگاه حتی اگر فقط نیمی از آن با پد شارژ بی سیم در تماس باشد، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر، این دستگاه می تواند از دو نیمه یا کل صفحه عقب باز نشده نیز شارژ شود و این امر باعث راحتی بیشتر کاربران می شود.

علاوه بر این، این حق ثبت اختراع بیان می کند که دستگاه شارژ بی سیم ابتدا ارتباط فیزیکی را با گوشی تاشو انجام می دهد تا نوع شارژ پشتیبانی شده آن را بسنجد. این می تواند شارژر بی سیم را کارآمدتر کرده و مدت زمان شارژ کامل تلفن هوشمند تاشو را کوتاه کند. به خاطر داشته باشید که این فقط یک حق ثبت اختراع است و ما نمی توانیم تأیید کنیم که آیا شیائومی واقعاً روی چنین فناوری کار می کند یا اینکه فقط از نظر تئوری ثبت شده است.

نظر شما چیست؟ شارژ وایرلس چقدر برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)