حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی M52 سامسونگ احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی M52 سامسونگ کمی پرسروصدا به دنیای شایعات وارد شد. شایعه کوتاه مدت استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ در Galaxy M52 به سرعت رد شد. ما فعلا می دانیم که اسنپدراگون ۷۷۸ جی در این دستگاه استفاده خواهد شد. امروز اما مشخص شده که باتری گلکسی M52 سامسونگ احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

حجم باتری گلکسی M52

گوشی برتر خانواده گلکسی M سامسونگ که Galaxy M52 5G نام دارد، در آستانه عرضه است. امروز سازمان 3C (مجوز اجباری چین) مشخصه دیگری را به لیست مشخصات شناخته شده گلکسی ام ۵۲ اضافه می کند.

باتری گلکسی M52

باتری گلکسی M52

اسناد صدور گواهینامه، ظرفیت باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت را تأیید می کنند. ما معتقدیم که این ظرفیت در بازار با اندازه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بازاریابی خواهد شد. بر اساس تکیه بر گزارش قبلی، مشخصات دوربین با Galaxy A52 یکسان خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید Galaxy با شماره مدل SM-M526BR برای اولین بار در پایگاه داده بنچمارک Geekbench دیده شد. با توجه به شماره مدل، سامسونگ می تواند این دستگاه را Galaxy M52 5G بنامد. این تلفن که به نظر می رسد از اندروید ۱۱ استفاده می کند، در تست تک هسته ای Geekbench 5.1 توانسته امتیاز ۷۷۷ و در تست چند هسته ای امتیاز ۲۸۶۸ را کسب کرده است.

اسنپدراگون 778G گل سرسبد چیپست های کوالکام نیست، اما همچنان یک پردازنده سطح بالا مناسب است که با استفاده از فرایند 6 نانومتری TSMC ساخته شده است. این تراشه دارای یک هسته پردازنده Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، سه هسته پردازنده Cortex-A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده می کند که قادر است نمایشگرهای Full HD + را با رفرش ریت 144Hz و HDR10 + ارایه دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای گلکسی ام ۵۲ سامسونگ جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

۵۰۰۰ هزار؟
۷۰۰۰ کجا ۵۰۰۰ کجا….
دیگه اینجا باتری فدای 5G و پردازنده میشه.

Tanha122

اگه بخواد باتری ۷ هزار بذاره فایو جی هم باشه پردازنده رده بالا هم بذاره صحفه نمایش اولد هم بذاره ۱۲۰ هرتز هم باشه دیگه قیمتش سر به فلک میکشه

hamidtn

امیدوارم از دوربین زیر نمایشگر در این گوشی استفاده کند .

ولی خدایی عجب پردازنده عالی داره .

صدرا مخملی

ایکاش میشد مشخصات بالا همراه با قیمت پایین بده سامسونگ اینطوری بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)