حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به سامسونگ Galaxy M52 5G با دوربین اصلی سه گانه سلام کنید!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

ظاهراً کم کم در حال نزدیک شدن به رونمایی از گلکسی M52 5G هستیم! این گوشی، مدت‌هاست که مورد انتظار است و طرفداران سامسونگ برای رونمایی از آن، لحظه شماری می‌کنند. در این فاصله، رندرهای رسمی سامسونگ Galaxy M52 5G منتشر شده است. بنابراین، قصد داریم تا اولین دیدار را با این گوشی رونمایی نشده داشته باشیم!

به سامسونگ Galaxy M52 5G با طراحی آشنا سلام کنید!

مدتی پیش از برخی از مشخصات فنی Galaxy M52 5G صحبت کردیم. این گوشی، ممکن است دارای مشخصاتی کاملاً متمایز از نسل قبلی خود باشد.

 

مشخصات فنی Galaxy M52 5G لو رفت: Snapdragon 778G و ضخامت کم

 

بر اساس گزارشی اختصاصی از Mysmartprice، کره‌ای‌ها در حال برنامه ریزی برای رونمایی از Galaxy M52 5G هستند. انتظار می‌رود که این دستگاه، تا چند روز آینده رسماً معرفی شود. هرچند که سامسونگ در حال حاضر تاریخ رسمی را مقرر نکرده است. حال رندرهای رسمی این گوشی منتشر شده‌اند. اجازه دهید تا نگاهی به جزئیات جدید منتشر شده از این گوشی بپردازیم.

ما می‌توانیم اطلاعات زیادی را از رندرهای سامسونگ Galaxy M52 5G کسب کنیم. طبق این رندرها، شاهد طراحی آشنایی هستیم. در نمایشگر، یک حفره نمایشگر مرکزی دیده می‌شود که میزبان دوربین سلفی است. این نمایشگر، تخت است و پنل آن احتمالاً از نوع AMOLED است. بر اساس شایعات، رفرش ریت نمایشگر این گوشی ١٢٠ هرتز است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز کم‌تر از قبل خواهند بود.

اما نوبت به قاب پشتی این گوشی می‌رسد. جایی که شاهد بافت خطی بدنه پشتی هستیم. این طراحی، ما را به یاد Galaxy M62 می‌اندازد. گفتنی است که قاب پشتی و فریم این دستگاه، هر دو از جنس پلاستیک هستند. این گوشی میان رده، دارای دوربین اصلی سه گانه با ماژول دوربین مستطیلی خواهد بود. فلش LED نیز در این ماژول واقع شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز بر روی فریم قرار دارد. باید بگوییم که در طراحی این گوشی، ظرافت زیادی وجود دارد. چرا که ضخامت این گوشی، تنها ٧ میلی متر است. وزن آن نیز ١٧۵ گرم است.

دیگر جزئیات این دستگاه، پیش‌تر فاش شده بودند. سامسونگ قصد دارد این دستگاه را به نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD رونمایی مجهز کند. نمایشگر Galaxy M52 5G به وسیله گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. سامسونگ قصد دارد تا در این گوشی از تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G استفاده کند. همچنین ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه به کار می‌رود. از طریق درگاه کارت حافظه جانبی، از ١ ترابایت کارت حافظه MicroSD نیز می‌توان بهره گرفت.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، دارای سنسورهای ۵+١٢+۶۴ خواهد بود. دوربین سلفی نیز وضوح ٣٢ مگاپیکسلی خواهد داشت. سامسونگ Galaxy M52 5G به اندروید ١١ پیش فرض و رابط کاربری OneUI 3.1 تجهیز می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی متأسفانه هنوز مشخص نشده است. اما گفته می‌شود که این گوشی دارای شارژ ١۵ وات درون جعبه خواهد بود.

نظر شما در مورد طراحی Galaxy M52 5G چیست؟ آیا ویژگی‌های این دستگاه را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید این دستگاه چه قیمتی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

به به عجب چیپست عالی !

باتری 7000 میلی آمپر + چیپست 778G = 😍

hamidtn

آقای جلالی به نظرم هر باتری داشته باشه از A52 بهتر خواهد بود . همین کافیه 😍

Mahdi

باتوجه به وزن و ضخانت گفته شده امکان نداره همچین باتریه در این گوشی

Mahdi

سلامm52

Monarch

اگه باتری این باشه و ضخامت گفته شده به نظر که عالی هست حداقل از نظر نسبت باتری به وزن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️