حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy M52 5G با Snapdragon 778G و ضخامت ٧.۴ میلی متر معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ و سری Galaxy M این کمپانی، عموماً متمرکز بر ارائه عمر باتری بالا در کنار دیگر امکانات کلیدی هستند. سامسونگ امروز به صورت بی سر و صدا از Galaxy M52 5G خود رونمایی کرده است. در ادامه،مشخصات فنی و قیمت این گوشی را بررسی خواهیم کرد.

جزئیات رسمی از معرفی سامسونگ Galaxy M52 5G: دیگر خبری از باتری غول آسا نیست!

سامسونگ سال گذشته از Galaxy M51 رونمایی کرده بود. این گوشی، مجهز به یک باتری حجیم ٧,٠۰٠ میلی آمپر ساعتی بود!

 

سامسونگ گلکسی M51 با Snapdragon 730 و باتری 7000 میلی آمپری به قیمت ۳۶۰ یورو در آلمان رونمایی شد

 

اما به گوشی جدید سامسونگ و جانشین نهایی Galaxy M51 برسیم: گلکسی ام ۵٢ ۵ جی! گوشی Galaxy M52 5G، مدتی است که در شایعات حضور دارد و مشخصات جذابی از آن درز کرده بودند. اما امروز، سامسونگ به صورت رسمی از گوشی جدید خود پرده برداری کرده است. این کمپانی، مشخصات رسمی و نهایی Galaxy M52 5G را در یکی از سایت‌های اروپایی خود قرار داده است. اما این مشخصات از چه قرار هستند؟

سامسونگ در گوشی جدید خود، از یک نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع Super AMOLED بهره گرفته است. این نمایشگر، دارای مشخصاتی همچون وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی می‌باشد. سامسونگ در قاب جلویی این گوشی، از حفره نمایشگر مرکزی استفاده کرده است. این حفره، میزبان دوربین سلفی است. گلکسی جدید سامسونگ، به دوربین اصلی سه گانه ۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. زوم دیجیتال این دوربین، ١٠ برابر است. دوربین سلفی آن نیز وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد. سامسونگ می‌گوید که گلکسی M52 5G قابلیت فیلم برداری 4K دارد. در بطن این گوشی، از تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G استفاده کرده است. این تراشه،پیش‌تر در Galaxy A52s نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

سامسونگ ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای Galaxy M52 5G در نظر گرفته است. همچنین در صورت نیاز، شما قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی تا سقف ١ ترابایت را خواهید داشت. پشتیبانی از اینترنت 5G در این دستگاه فراهم است. درگاه شارژ Galaxy M52 5G، از نوع Type-C 2.0 است. بلوتوث نسخه ۵.٠ نیز در آن حضور دارد.

نکته شایان ذکر، این است که وزن و ضخامت Galaxy M52 5G، به طور چشمگیری نسبت به نسل قبل کاهش یافته است. این کاهش، ام ۵٢ ۵ جی را به ١٧٣ گرم و ضخامت آن را نیز به ٧.۴ میلی متر رسانده است. البته دلیل این موضوع، استفاده از باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. این در حالی است که Galaxy M51، از یک منبع تغذیه ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره مند بود. شارژر سامسونگ Galaxy M52 5G، توان ٢۵ واتی دارد.

باید بگوییم که این گوشی، فاقد جک ٣.۵ میلی متری هدفون است. از سوی دیگر، فریم و قاب پشتی آن نیز از جنس پلاستیک هستند. سامسونگ متأسفانه جزئیاتی از قیمت و زمان دسترسی نهایی این گوشی به اشتراک نگذاشته است. اما در صورت انتشار قیمت این دستگاه، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد مشخصات فنی Galaxy M52 5G چیست؟ فکر می‌کنید که قیمت این گوشی در چه بازه‌ای باشد؟ انتخاب شده Galaxy M52 5G است یا Galaxy A52s 5G؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من باشم میرم A52s میگیرم تا M52
آخه اونوقت وقتی که باتری رو کم کرده چه فایده ای داره وقتی بری سری M بخری؟

ali karimi

سلام، اینبار سامسونگ تو سریM گوشی خوبی زده با مشخصات عالی، حالا باید دید چه قیمتی روی این گوشی میزاره که حتما زیر400 دلار نیستش شایدم زیر500 دلار، اگه زیر400 دلار باشه که نیست عالی میشه این گوشی و حتی پرفروش

ramin123

A52s 5g با همین مشخصات هست!!
فقط خوبه که قیمتشون رو زود پایین میاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️