حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne را در تصاویر واضح ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

سال گذشته نسخه Thom Browne دو گوشی تاشوی سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip عرضه شد که به سرعت نیز به فروش رسیدند. این گوشی‌ها فقط در تعداد بسیار محدودی در دسترس بوده، با این وجود بسیار محبوب شدند. به‌عنوان مثال، سامسونگ تنها 5،000 نسخه از این دستگاه را برای کره جنوبی تولید کرد، اما 230،000 عدد از طرفداران، نام خود را برای دریافت آن ثبت کردند. این نسخه و محصولات مشابه، درحقیقت مواردی هستند که به‌جای کمک در افزایش تعداد فروش دستگاه، برای ایجاد هیاهو و به رخ کشیدن طراحی گوشی، ارائه می‌شوند. سامسونگ در ادامه‌ی روند خود، قصد دارد گوشی آینده گلکسی زد فلیپ ۳ خود را نیز با نسخه‌ ویژه Thom Browne عرضه کند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

به نقل از LetsGoDigital، سامسونگ امسال نیز مانند سال‌های گذشته قصد دارد نسخه محدودی از گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ خود را تولید کند. این شرکت معمولا در هر سال تنها یکی از گوشی‌های تاشو خود را به این نسخه مزین می‌کند(به‌عنوان مثال Z Flip برخلاف Z Fold، همچنین Z Fold 2 و نه Z Flip 5G)؛ این بدان معناست که احتمالا نسخه Z Fold 3 Thom Browne را شاهد نخواهیم بود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

به هر حال، این نسخه محدود Z Flip 3 است. طرح‌های تام براون کاملاً با رنگ خاکستری مات و نوار تجاری سه رنگ سازگار می‌باشند، بنابراین این طرح‌ها باید نمایش دقیقی از طراحی نسخه‌ی نهایی دستگاه باشند.

طبق رندرهای این گوشی، امسال نمایشگر ثانویه آن با ابعاد ۱.۱ اینچ، بزرگتر از نسل پیشین خواهد بود که در داخل نوار شیشه‌ای و مشکی رنگ قسمت بالایی قاب پشتی دستگاه و در کنار دوربین دوگانه آن قرار خواهد گرفت، که یک طراحی دو رنگ را ایجاد می‌کند. این طراحی احتمالاً برای نسخه Thom Browne نیز حفظ خواهد شد. به هر حال، انتظار می‌رود که صفحه خارجی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن(AOD) نیز برخوردار باشد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

برخی از مشخصات احتمالی این گوشی شامل تراشه Snapdragon 870 (۸۸۸ منحصر به نسخه Z Fold 3 می‌باشد)، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، One UI 3.1 با پشتیبانی از DeX، باتری 3273 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 15 وات به‌همراه بی‌سیم ۹ وات و دوربین دوگانه با ترکیب 12+12 مگاپیکسلی و با لنزهای عریض و فوق عریض در قاب پشتی و همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر جلویی همراه خواهد بود.

البته این گوشی در این حالت تنها نبوده چراکه نسخه‌های Thom Browne، همراه با ساعت هوشمند و ایربادز با طراحی سفارشی و مشابه گوشی ارائه می‌شوند. این یعنی امسال باید شاهد عرضه نسخه‌ی ویژه از گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک، به‌همراه گلکسی بادز ۲ سامسونگ باشیم. ساعت‌ها معمولا با یک نسخه‌ی ویژه از بند و ایربادز نیز با طراحی خاص محفظه شارژ خود همراه خواهند شد.

همچنین می‌توانید انتظار چند آیتم سفارشی دیگر مانند آداپتور شارژ، کابل‌ها، کیس‌ها و موارد دیگر را داشته باشید.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

اگر تصور می‌کنید که این موارد جالب به‌نظر می‌رسند، باید به شما هشدار دهیم که این پک، معمولا گران قیمت است. نسخه‌ی تک Z Flip Thom Browne، با برچسب قیمتی 2480 دلار فروخته شد که این رقم بیشتر از هزینه خود تلفن+ساعت هوشمند+ایربادزها می‌باشد.

گزارشات پیشین بیان می‌کنند که Z Flip 3 می‌تواند تا 20 درصد ارزان‌تر از مدل نسل پیشین خود باشد(احتمالا به‌دلیل استفاده نکردن از بهترین تراشه موجود در بازار)، در حالی که Watch 4 Classic با همان قیمت بالای نسخه قبل خود عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است Buds 2 گران‌تر از +Buds باشد که قرار است جایگزین آن شود. بسته‌ی ذکر شده در بالا مطمئیناً ارزان قیمت نخواهد بود و حتی اگر پول کافی هم داشته باشید، احتمال اینکه میزان تقاضا بسیار بالاتر از عرضه بوده و کمبود در ارائه‌ی این نسخه حس شود، بالاست.

حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ باریک تر از نسل قبل خود خواهد بود

نظر شما راجع به نسخه‌ی محدود Thom Browne گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ چیست؟ آیا شما با استراتژی معرفی چنین دستگاه‌های ویژه‌ای برای قشر خاصی از خریداران موافقید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

نسخه های تام برون رو خیلی دوست دار م😍🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی