حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ۳۶۰ درجه ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic را بببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که انتظار داشتیم در مراسم ۷ تیر ۱۴۰۰ سامسونگ شاهد معرفی گلکسی واچ ۴ باشیم، فقط رابط کاربری One UI Watch نصیبمان شد. این نام رابط کاربری ساعت های هوشمند سامسونگ است که پس ادغام Tizen سامسونگ و Wear OS گوگل اعلام شد. پیش از این ما رندرهای دیگری از ساعت های هوشمند ۲۰۲۱ سامسونگ دیدیم. امروز اما می توانید رندر ۳۶۰ درجه ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic را بببینید.

سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic 

گفته می شود سامسونگ در حال آماده سازی است تا ماه آینده سری جدید ساعت های هوشمند خود را معرفی کند. این رونمایی شاید در مراسم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ صورت بپذیرد. تا هفته گذشته اعتقاد بر این بود که این دو ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Active نامیده می شوند. با این حال، بعداً مشخص شد که مدل Active در واقع همان مدل عادی است. این در حالی است که در وب سایت NBTC سازمان صدور گواهینامه تایلند، مدل جدید “Classic” دیده شده است. ما با هم گلکسی واچ ۴ کلاسیک را دیدیم.

سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک را ببینید: طراحی جذاب به‌همراه حاشیه چرخان

ایوان بلاس کهنه کار امروز سه فایل GIF از گلکسی واچ ۴ کلاسیک را منتشر کرده است که به ما نگاه 360 درجه ای به ساعت هوشمند آینده Wear OSی سامسونگ می دهد. در حالی که این GIF ها فی نفسه چیز جدیدی نشان نمی دهند، اما گزارش ها و نشت های قبلی را تأیید می کنند.

این فایل های تصویری کوتاه را می توانید اینجا ببینید:

طبق گزارش Evan ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 Classic از یک صفحه نمایش دایره ای شکل، دو دکمه در کنار آن، یک حاشیه چرخان و بندهای سیلیکونی استفاده می کند.

رنگ های ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک

با توجه به پسوند کلاسیک می توان گفت که رنگ های عموما نه چندان شاداب را باید برای آن انتظار داشته باشیم. بر اساس فایل های ایوان بلس، این ساعت حداقل در سه رنگ زیر عرضه می شود:

  1. ۱- سفید
  2. ۲- سیاه
  3. ۳- خاکستری

طبق گزارش AndroidHeadlines ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 Classic در سه اندازه زیر ارایه می شود. اگر اشتباه نکنم این اولین مرتبه است که یک ساعت هوشمند از برندهای مطرح در ۳ اندازه ارایه می شود.

  1. ۱- ۴۲ میلی متر
  2. ۲- ۴۴ میلی متر
  3. ۳- ۴۶ میلی متر

گفته می شود که این ساعت دارای یک قاب ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم و یک لایه شیشه محافظ Gorilla Glass DX / DX + است. گزارش شده است که دارای امتیاز IP68 برای محافظت در برابر گردوغبار و آب و همراه با گواهینامه MIL-STD-810G ارایه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ این ساعت هوشمند را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

خوبه اما چه فایده من که نمیتونم بخرمش

اما خودم یه ساعت دارم که تقریبا بیشتر از 50 برابر این گلکسی واچ 4 قیمتشه برندش رادو هست

راست میگم

البته از داییم هدیه گرفتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)