حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

“سامسونگ One UI Watch” نام رابط کاربری ساعت هوشمند سامسونگ مبتنی بر Wear OS است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، سیستم عامل، گجت‌های پوشیدنی

مراسم MWC 2021 سامسونگ در حال برگزاری است. مهم ترین تمرکز این برند در این مراسم را می توان گجت های پوشیدنی دانست. خوب است بدانید که “سامسونگ One UI Watch” نام رابط کاربری ساعت هوشمند سامسونگ مبتنی بر Wear OS است.

سامسونگ One UI Watch

سامسونگ One UI Watch

سامسونگ One UI Watch

سیستم عامل ساعت هوشمند بعدی سامسونگ “One UI Watch” نام دارد و مبتنی بر Wear OS گوگل خواهد بود. سامسونگ Galaxy Watch 4 را معرفی نکرد، اما تأیید کرد که ارایه رسمی One UI واچ شاید در یک رویداد Unpacked در اواخر تابستان، برای اولین بار ارائه می شود.

سیستم عامل One UI واچ از آنجا که مبتنی بر Wear OS است، عمیق تر از سیستم عامل Tizen با اندروید ادغام می شود. اگر برنامه ای را از Play Store نصب کنید که دارای برنامه ساعت هم است، به طور خودکار روی ساعت نیز نصب می شود. همگام سازی یکپارچه بین ساعت هوشمند و تلفن هوشمند سطح عمیق تری از همگام سازی را ارایه می دهد، بنابراین اگر بیش از یک شهر در برنامه ساعت خود دارید یا شماره ای را در تلفن خود مسدود کرده اید، این تنظیمات به ساعت شما منتقل می شود.

سیستم عامل One UI واچ همچنین راه تعداد بیشتر نرم افزار نسبت به Tizen را به مچ دست شما باز می کند. عناوین معروف مانند Strava ، Adidas Running ، Calm ، Spotify ، YouTube Music و Google Maps برای Galaxy Watch در دسترس خواهد بود.

سامسونگ می گوید که به لطف سیستم عامل Wear OS گوگل، Galaxy Watch بعدی از ماندگاری بیشتر باتری، عملکرد سریعتر و برنامه های متنوع بهره مند خواهد شد. سامسونگ برای تمایز ساعتهای خود از سایر ساعتهای Wear OS ابزاری بهتر برای طراحی Watch Face به طراحان ارایه می کند.

سامسونگ اواخر این تابستان رسماً از اولین Galaxy Watch با One UI Watch رونمایی خواهد کرد. ما انتظار داریم نام این ساعت Galaxy Watch 4 باشد. انتظار می رود این ساعت هوشمند حوالی مرداد ماه با یک سیستم پایش ترکیب بدن که می تواند چربی بدن و توده عضلانی را اندازه گیری کند ارایه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید سامسونگ با سیستم عامل جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)