حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوشی Realme GT Master Edition را به همراه مشخصات احتمالی آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کمپانی ریلمی به‌زودی گوشی میان‌رده جدید خود را معرفی می کند که قرار است در اواخر همین ماه نیز عرضه شود. به‌تازگی اما، رندر و مشخصات احتمالی این گوشی که با نام Realme GT Master Edition نیز شناخته می‌شود، لو رفته که با هم نگاهي به آن می‌اندازیم.

رندر گوشی Realme GT Master Edition

باتوجه به رندرهای منتشر شده توسط 91Mobiles، اکنون می‌توانیم نخستین نگاه خود به گوشی Realme GT Master Edition را قبل از رونمایی رسمی از آن بیندازیم. این رندرهای باکیفیت بالا که بر اساس CAD نیز می‌باشند، شمایل کلی دستگاه جدید را به ما نشان می‌دهد.

بر اساس رندرهای ارائه شده، Realme GT Master Edition در سه گزینه رنگی از جمله سفید، مشکی و همچنین رنگ دیگر با جلوه‌ای جذاب‌تر و ظاهر چرمی ارائه می‌شود.

رندر گوشی Realme GT Master Edition

رندر گوشی Realme GT Master Edition

مشخصات احتمالی جدیدترین میان‌رده ریلمی

از نمای جلو، این گوشی با یک صفحه تخت ارائه خواهد شد که گفته می‌شود دارای یک نمایشگر 6.43 اینچی Super AMOLED بوده که از رزولوشن +FHD، رفرش ریت 120 هرتز و همچنین حسگر اسکنر اثر در داخل صفحه‌نمایش بهره می‌برد. علاوه‌بر این، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که در سوراخ نمایشگر و در قسمت گوشه‌ی بالا و سمت چپ نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.

در قسمت پشت این دستگاه اما، ما شاهد استفاده از یک جزیره دوربین مستطیل شکل هستیم که ترکیب دوربین سه‌گانه را به همراه فلاش LED نشان می‌دهد. همچنین ادعا شده است که مشخصات دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد.

رندر گوشی Realme GT Master Edition

رندر گوشی Realme GT Master Edition

در داخل گوشی، Realme GT Master Edition به تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 778G مجهز خواهد شد که در Honor 50 SE نیز آن را دیدیم. با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت این دستگاه تضمین می‌شود.

یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی درون این دستگاه قرار گرفته که از شارژ فوق سریع 65 وات SuperDart پشتیبانی می‌کند. به‌غیر از این، تلفن از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز بهره برده و با Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 به بازار عرضه می‌شود.

در بازارهای اروپا، Realme GT Master Edition با قیمت 349 یورو(414 دلار آمریکا)، 399 یورو(474 ​​دلار آمریکا) و 449 یورو(533 دلار آمریکا) به‌ترتیب برای نسخه‌های 6 گیگابایت رم+128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگ رم+256 گیگابایت حافظه و همچنین ۱۲ گیگابایت رم+256 گیگابایت حافظه ارائه می‌شود.

برند Realme بیشترین رشد فصلی را در بازار موبایل چین و در چارک اول سال ۲۰۲۱ ثبت کرد

نظر شما راجع به مشخصات و طراحی گوشی میان‌رده جدید ریلمی با نام Realme GT Master Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی