حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز +GO Earbuds نوکیا همراه با تصاویری از آن در FCC رویت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های داغ، نوکیا

ایربادز +GO Earbuds نوکیا اخیرا به همراه چندین تصویر از آن دیده شده است. به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد به زودی ایربادز خود را معرفی و عرضه نماید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر و اطلاعات منتشر شده پیرامون آن بپردازیم.

ایربادز +GO Earbuds نوکیا و درز تصاویری از این محصول

به نقل از nokiamob، اواخر ماه گذشته چندین گجت مختلف صوتی با برند نوکیا تاییدیه بلوتوث خود را از SIG دریافت کردند. به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها یا حداقل تعدادی از آن‌ها قرار است توسط شرکت Binatone Electronics International به تولید برسند. این شرکت به احتمال زیاد همان تولید کننده جدیدی است که با شرکت HMD Global اقدام به عقد قراردادهایی برای تولید محصولات برند نوکیا کرده است.

 

 

ایربادز +GO Earbuds نوکیا

ایربادز +GO Earbuds نوکیا

ایربادز +GO Earbuds نوکیا

محصول جدید نوکیا قرار است با نام GO Earbuds+ (TWS-201) شناخته شود. اخیرا نیز این محصول تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این تاییدیه شامل یک دفترچه راهنما و چندین تصویر است. بر این اساس می‌توان فهمید که این گجت از طریق درگاه USB Type C شارژ خواهد شد. به طور کلی این گجت یک محصول مناسب به نظر می‌رسد. همه چیز درباره آن عادی است و نکته مبهم یا غیرقابل فهمی درباره آن وجود ندارد.

ایرباد نوکیا Solo Bud Plus در تصاویری لو رفت

همان‌طور که گفته شد، ایربادز +GO Earbuds نوکیا از طرف SIG تاییدیه بلوتوث خود را دریافت کرده است. شرکت Binatone یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید ایربادز، از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. این شرکت همچنین در ساخت ایربادزهای شرکت موتورولا نیز فعالیت دارد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی نوکیا قصد معرفی و عرضه ایربادز +GO Earbuds را دارد. اما شاید در آینده همزمان با انتشار اخباری در مورد دو گوشی هوشمند ایکس ۶۰ و ایکس ۷۰ نوکیا، اخبار و تصاویر بیشتری نیز درباره این محصول منتشر شود. به طور معمول گجت‌های مختلف که تاییدیه بلوتوث و سپس تاییدیه FCC را دریافت می‌کنند، حدودا یک ماه تا زمان معرفی محصول فاصله خواهند داشت. پس می‌توان امیدوار بود که تا پایان تابستان، نوکیا از ایربادز خود رونمایی کند.

هندزفری های Nokia Power Earbuds و Nokia Power Earbuds Lite رسما معرفی شد

نظر شما درباره ایربادزهای جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان