حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری های Nokia Power Earbuds و Nokia Power Earbuds Lite رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

پس از موبایل های جدید نوکیا یعنی نوکیا ۸.۳، نوکیا ۴.۳ و نوکیا ۲.۳ این برند به معرفی ۲ هندزفری هم پرداخته است. هندزفری های Nokia Power Earbuds و Nokia Power Earbuds Lite رسما معرفی شده است و می توانند دستکاه های جالبی باشند.

هندزفری های Nokia Power Earbuds

شرکت HMD همچنین اعلام کرد که هندزفری های قدرت نوکیا را به آمریکا می آورد. اینها چیز جدیدی نیستند، در واقع ما قبلا آنها را بررسی کرده ایم، اما با وجود باتری عظیم 3000 میلی آمپر ساعتی در داخل قاب شارژ هنوز هم چشمگیر هستند. هر گوشی می تواند ۵ ساعت پخش بدون وقفه طول بکشد اما کل زمان گوش دادن به 150 ساعت با کیس می رسد.

اینها همچنین مقاوم در برابر آب IPX7 هستند، به این معنی که نه تنها از باران نمی ترسند بلکه می توانند 30 دقیقه را زیر یک متر آب بگذرانند. هنوز هم اینها ضد آب نیستند. Earbuds Power هم اکنون با قیمت 80 یورو در سطح جهانی در دسترس است.

در ماه اکتبر یک نسخه Lite با قیمت 60 یورو در دسترس خواهد بود. آنها مقاومت در برابر آب IPX7 را حفظ می کنند، اما کیس شارژ آنها جمع و جورتر است. در نتیجه، ظرفیت باتری به 600 میلی آمپر ساعت کاهش می یابد، که برای 35 ساعت کل زمان گوش دادن کافی است.

نظر شما درباره این هندزفری های نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

یادش بخیر هندزفری N73 نوکیا رو داشتم عجب کیفیتی داشت !

یعنی این جدید ها هم کیفیت دارند یا خیر ؟

Mahdi

فکر نکنم مثل قدیما باشه ، من خودم هندزفری سیمی رو ترجیح میدم

Milad7

یکم بزرگن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)