حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نوکیا X60 لو رفت: HarmonyOS، دوربین 200MP و باتری 6000mAh

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، نوکیا

پس از اینکه استفاده هواوی از GMS منع شد، این غول فناوری تصمیم گرفت تا تمرکزش را بر روی سیستم‌عامل خود بگذارد. تصور اولیه ما این بود که این سیستم‌عامل ممکن است شکست بخورد چراکه Android و iOS سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارند. با این حال، معلوم شد که حداقل در چین، HarmonyOS درحال کسب موفقیت‌های بزرگی می‌باشد. حتی دیگر تولیدکنندگان چینی نیز قصد دارند تلفن‌های هوشمند مجهز به هارمونی را به بازار عرضه کنند. به گفته یک منبع تایوانی، غول فنلاندی نیز قصد دارد گوشی‌هایی مجهز به HarmonyOS را بزودی معرفی کند. گوشی‌ هوشمند آینده این شرکت، نوکیا X60 نام داشته و مشخصات بیشتری از آن به بیرون درز کرده است.

مشخصات نوکیا X60

به گزارش gizchina، این خبر بسیار شوکه کننده است زیرا نوکیا یک شرکت چینی محسوب نمی‌شود؛ بلکه این کمپانی حتی به دلیل استفاده از اندروید خالص شناخته شده است. اما مطمئناً HMD Global تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید را به بازار عرضه خواهد کرد. HMD Global ممکن است با شرکت‌های مختلف همکاری کند تا آنها اشتباهی که نوکیا در گذشته مرتکب شده است را انجام ندهند. بزرگترین اشتباه نوکیا، استفاده از سیستم‌عامل ویندوز و نادیده گرفتن اندروید بود. بعدها و هنگامی که فعالیت سیستم‌عامل Windows Mobile متوقف شد، نوکیا نیز شرکتی مرده به‌حساب می‌آمد. از این رو، منطقی است که این شرکت بخواهد از سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده کند.

مشخصات و کانسپت مفهومی نوکیا X60

مشخصات و کانسپت مفهومی نوکیا X60

مشخصات سری نوکیا X60

HarmonyOS تنها نکته برجسته سری آینده نوکیا X60 نیست. طبق اطلاعات منتشر شده، این سری شامل پرچمداران نوکیا X60 و X60 Pro خواهد بود. مشخصات فاش شده شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، صفحه نمایش منحنی و باتری عظیم 6000 میلی آمپری است. در حال حاضر، این موارد تنها اطلاعات موجود از این دستگاه می‌باشند. حسگر تصویر 200 مگاپیکسلی یک جهش بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند خواهد بود. ما امسال حسگرهای 108MP را در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده مشاهده کرده‌ایم. نوکیا ممکن است درنظر داشته باشد که یک جهش انجام داده و یک چالش بزرگ برای رقبای خود ایجاد کند. اطلاعات زیادی در مورد پردازنده مورد استفاده نوکیا X60 وجود ندارد، اما مطمئناً یک چیپست 5G خواهد بود.

در مورد موضوع انتشار HarmonyOS در بازار جهانی بدون GMS هنوز شک و تردیدهایی باقیست. با این حال، این می تواند گامی عالی برای برخی از بازارهایی باشد که HarmonyOS در آنها محبوب است. به گفته منابع، نوکیا در حال آزمایش HarmonyOS بوده و اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است گوشی‌های هوشمندی از نوکیا مجهز به این سیستم‌عامل را ببینیم. همراه با مشخصات پیشرفته، سری X60 این کمپانی می‌تواند به یک دستگاه موفق تبدیل شود. همچنین، تصاویر مفهومی این گوشی، نمایشگر ثانویه در عقب را نشان می‌دهد که قابلیت خوبی خواهد بود.

مشخصات نوکیا X۵۰ لو رفت: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

نظر شما راجع به احتمال استفاده نوکیا از HarmonyOS، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی Nokia X60 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

حداقل ای کاش رابط کاربری HarmonyOS بهتر بود و شبیه رابط کاربری هوآوی نبود .

رابط کاربری خیلی در جذب کاربر تاثیر داره همونطور که یکی از عوامل موفقیت سامسون One UI هست .

ali karimi

سلام، به نظر من حرکت خوبیه، خدارو چه دیدین شاید همین هارمونی او اس در دوتا 3سال آینده به خیلی از گوشی ها راه بازکنه، فقط یجوری باشه که کابرها بتونن بین ابن سبستم عامل و اندروید بتونن جا به جا بشن خیلی باحالتره، مثلا هربار که گوشی روشن میکنی همون اول ازت سوال بشه که آیا با اندروید میخوای کار کنی یا هارمونی، چندبارم گفتم اگه طریقه کار با هارمونی راحت تر روبهتر باشه یاطبق گفته ها هارمونی از اندریدیکمی روانترو سریعتر باشه مبتونه جای اندروید رو بگیره،همهذاینا در یکی دوسال آینده مشخص میشه، نوکیاهم داره یه امتحانی میکنه ببینه چطوریه، بقیه مشخصاتشم که عالیه، دوربین 200 مگا، باطری حجیم6000 هزارمیلی آمپری، چیپستشم به احتمال زیاد حتما اسنپ 888 یا نسخه پلاسشه، یا چیپست پرچمدار بعدی اسنپ یا شایدم مدیاتک، موفق باشید

Mahdi

همچین چیزی نیست ، نه دوربین ۲۰۰ داره ، نه هارمونی و نه باتری ۶۰۰۰ طراحی تو عکسم اصلا امکان نداره چند نفر فقط واسه جلب توجه این عکسو ساختن و تو اینترنت پخش کردن

Sarnevesht

عکس روی پست واقعیه عزیز.. .. البته عکس x60 نیست.
بلکه عکس نوکیا 9 پیوور ویو هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی