حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرباد نوکیا Solo Bud Plus در تصاویری لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، نوکیا

شاید بپرسید مگر نام این هندزفری های بلوتوث کاملا بی سیم و مجزا را «ایربادز» عنوان نمی کردیم؟ درست است اما این محصول نوکیا تک گوشی است و به همین دلیل می گوییم «ایربادر». این موضوع در نامگذاری Nokia هم مشخص بود. ایرباد نوکیا Solo Bud Plus در تصاویری لو رفته است. همچنین گواهینامه های مختلفی را هم دریافت کرده است.

نوکیا Solo Bud Plus

نوکیا در آینده نزدیک هندزفری تک گوشی خود را معرفی خواهد کرد. ظاهراً محصول جدید نام Nokia Solo Bud Plus را به همراه خواهد داشت. در حالی که بسیاری از شرکت ها با هدفون های بی سیم متمرکز بر کاربر عمومی وارد این بخش می شوند، احتمالا نوکیا مسیر دیگری را طی می کند. به نظر می رسد دستگاه جدید این شرکت هدستی است که هدف آن افراد تجاری است. این شرکت کسانی را که همیشه در حال مکالمه تلفنی هستند یا حتی کسانی که یک «جفت» هدفون بلوتوث نمی خواهند اما یک دستگاه هندزفری مخصوص تماس می خواهند ، هدف قرار داده است.

نوکیا Solo Bud Plus

نوکیا Solo Bud Plus

این دستگاه برای اولین بار در پایگاه داده FCC توسط نوکیاموب مشاهده شد. به تازگی، گواهینامه بسیار مهمی را از گروه ویژه بلوتوث (Bluetooth SIG) دریافت کرده است. طبق گواهی بلوتوث SIG، این هدست توسط Sky Wing Communications-Electronics Co. Ltd ساخته شده و دارای شماره مدل SB-201 است. بر اساس این گواهی، هندزفری مذکور از طریق بلوتوث ۵.۰ به دستگاه متصل می شود.

اسناد FCC حاوی جزئیات بیشتری مانند عکس و کتابچه راهنمای کاربر است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، ساخت Nokia Solo Buds Plus عمدتا از پلاستیک است. بدنه اصلی آن سیاه بوده و یک قلاب گوش وجود دارد که از پلاستیک شفاف ساخته شده است. همچنین یک دکمه چند منظوره در بالا و دکمه های کنترل صدا در کنار آن قرار دارد. شایان ذکر است که هدست جدید از طریق استاندارد نسبتاً قدیمی پورت میکرو USB شارژ می شود.

ما فرض می کنیم که نوکیا از استاندارد قدیمی برای جمع و جور کردن طراحی محصول استفاده می کند. همچنین این هندزفری به همراه یک LED که زمان جفت شدن یا شارژ شدن را نشان می دهد، همراه است. با کمال تعجب، کابل شارژ در جعبه موجود نیست. با این حال، کاربران سه سری گوش در اندازه های مختلف دریافت می کنند.

دفترچه راهنمای کاربر نشان می دهد که دکمه چند منظوره برای کنترل پخش موسیقی کار می کند. این کاربری هایی مانند مکث و پخش در هنگام پخش موسیقی را ارائه می دهد. با این وجود می توانید از آن برای پذیرش، پایان دادن و رد تماس ها نیز استفاده کنید. از دکمه های تنظیم حجم صدا می توان برای جابجایی بین آهنگ ها نیز استفاده کرد. تمام این توابع براساس مدت زمان فشار دادن دکمه گفته شده کار می کنند. برخی از شرکت ها تمایل به ارائه برنامه های اختصاصی دارند که به کاربران امکان می دهد ویژگی های خاص را به دکمه ها اختصاص دهند. ما نمی دانیم که چنین اتفاقی برای Nokia Solo Bud + خواهد افتاد یا نه.

متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد زمان معرفی دستگاه و اینکه در کدام کشورها در دسترس است، وجود ندارد.

نظر شما درباره یک هندزفری بلوتوث تک گوشی چیست؟ برای شما مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)