حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus رسما معرفی شد: از ۹۲ یورو

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

نوکیا ایربادزهای متنوعی دارد. سال گذشته بود که ایربادز Clarity Earbuds 2 Pro رسما معرفی شد. نمی‌دانم با چه منطقی اما مدل پلاس اکنون و یک‌سال پس از معرفی مدل پرو، رونمایی شده است. ایربادز نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus با عمر باتری تجمعی ۳۵ ساعته و قیمتی که از ۹۲ یورو شروع می‌شود، در دسترس قرار خواهد گرفت.

ایربادز نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus

نوکیا ایربادز Clarity Earbuds 2 Plus را با قابلیت حذف فعال نویز، مقاومت در برابر پاشش آب و عمر باتری 7 ساعت عرضه کرد. این عمر باتری می‌تواند به لطف قاب شارژر تا 35 ساعت افزایش یابد. همچنین کیفیت صدای این مدل جدید بهبود پیدا کرده است.

نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus از تراشه Qualcomm S3 Sound و فناوری aptX استفاده می‌کند. این محصول وضوح تماس بیشتری را با فناوری حذف اکوی صدا کوالکام cVc و حذف نویز ارائه می‌دهد.

ابعاد این هر گوشی آن 35 × 23 × 16 میلی متر و وزن آن 4 گرم است. ابعاد کیس شارژ 50 × 62 × 29 میلی متر و وزن آن 42 گرم خواهد بود. این هدفون از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و از طریق USB-C شارژ می شود. حجم باتری هر گوشی برابر 48 میلی آمپر ساعت بوده در حالی که کیس دارای باتری 500 میلی آمپر ساعتی است.

ایربادز جدید نوکیا از پلاستیک ۶۰ درصد بازیافتی ساخته شده و با گواهی IPX4 در برابر پاشش مایعات مقاوم است، پس برای استفاده در حین ورزش یا حتی در زیر باران مناسب است.

فناوری جفت شدن سریع Google به Nokia Clarity Earbuds 2 Plus اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با دستگاه های اندروید جفت شود. همچنین امکان اتصال همزمان به دو دستگاه نیز وجود دارد.

ایربادز جدید نوکیا در رنگ‌های صورتی، بنفش و خاکستری عرضه می‌شود و در بریتانیا 79.99 پوند قیمت دارد. در اتحادیه اروپا، این ایربادز با قیمت 92 یورو به فروش می رسد.

نظر شما درباره ایربادز جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)