حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین آیفون ۱۳ پرو اپل یک ویژگی از دوربین Galaxy S21 Ultra سامسونگ را به ارث خواهد برد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

آیفون های اپل سال هاست که به رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی پایبند بوده اند. حقیقتا با افزایش کیفیت نمایشگرها و حتی کیفیت چاپ، محدودیت اجباری به رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی جالب نیست. خانواده iPhone 13 در بخش دوربین پیشرفت هایی خواهند داشت اما شاید نه بخش رزلوشن. امروز گزارشی داریم که می گوید دوربین آیفون ۱۳ پرو اپل یک ویژگی از دوربین Galaxy S21 Ultra سامسونگ را به ارث خواهد برد. ویژگی که به دوربین اصلی مربوط نمی شود.

دوربین آیفون ۱۳ پرو

مجموعه دوربین گلکسی S21 Ultra سامسونگ یک ویژگی جذاب در بخش دوربین فوق عریض داشت. دوربین فوق عریض این گوشی علاوه بر حسگر تصویر بزرگتر نسبت به واحد مشابه خود در آیفون ۱۲ پرو مکس (حسگر ۱/۲.۵۵ اینچی در مقابل ۱/۳.۶ اینچی) و گشودگی دیافراگم فراختر (f/2.2 در مقابل f/2.4) یک ویژگی مهم داشت. فوکس خودکار دوربین فوق عریض در Galaxy S21 Ultra یک ویژگی خاص در مقایسه با اکثر موبایل های پرچمدار دیگر است. به خصوص که این فوکس خوکار از نوع Dual Pixel است که سرعت بسیار بالایی ارایه می کند.

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

مدل های پرو سری آیفون ۱۳ که شامل مدل های iPhone 13‌ Pro و iPhone 13‌ Pro Max می شوند، از گلکسی اس ۲۱ اولترا الگو خواهند گرفت. گفته می شود که این دستگاه ها از یک دوربین فوق عریض ارتقا یافته با فوکوس خودکار بهره می برند. این در مقایسه با دوربین فوق عریض با فوکس ثابت فعلی موجود در مدل های آیفون ۱۲ یک پیشرفت خیلی خوب خواهد بود. این گزارش امروز توسط تحلیلگر مسائل اپل آقای مینگ-چی کو و در یادداشتی به سرمایه گذاران به دست آمده است.

در مقایسه با دوربین فوق عریض فوکس ثابت فعلی در iPhone 12 ویژگی فوکس خودکار مدل های پرو خانواده آیفون ۱۳ صرف نظر از فاصله سوژه از لنز، به ارائه تصاویر واضح تر کمک خواهد کرد. کوو قبلاً اعلام کرده بود که ‌iPhone 13‌ چندین بهبود دوربین دیگر از جمله بهبود عملکرد در نور کم خواهد داشت.

دوربین فوق عریض با فوکس خودکار روی همه اعضای خانواده آیفون ۱۴

وی با نگاه طولانی مدت تر، امروز اطلاعات بیشتری را در مورد آیفون ۱۴ (که برای سال ۲۰۲۲ زمان بندی شده است)، به اشتراک گذاشت. طبق گفته Kuo در حالی که فوکوس خودکار روی دوربین فوق عریض خانواده ‌iPhone 13 به مدل های Pro محدود می شود، اپل قصد دارد فوکوس خودکار برای دوربین فوق عریض در هر ۴ مدل آیفون ۱۴ اضافه کند.

نظر شما چیست؟ دوربین فوق عریض با فوکس خودکار آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس برای شما جذاب خواهد بود؟ تجربه ای با دوربین فوق عریض دارای فوکس خودکار گلکسی اس ۲۱ اولترا دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

ایفون همیشه دنبال سنسور های کوچک و ارزان قیمت است سود بیشتر
درسته نرم‌افزار قدرتمند داره
همیشه اول نگاه میکنه گوشیهای اندروید ی چه قابلیت‌هایی دارن بعد به اسم دیگه اضافه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)