حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه ناچ آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ اپل

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

سه روز پیش بود که برای شما نوشتیم ناچ آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی حدودا ۳۰ درصد کوچکتر از نسل فعلی خواهد بود. این بر اساس شایعات شنیده شده و البته پوشش نمایشگر لو رفته از محصولات جدید اپل است. امروز اما می توانید مقایسه ناچ آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ اپل را داشته باشید.

ناچ آیفون ۱۳ چقدر از آیفون ۱۲ کوچکتر است؟

واقعاً به نظر می رسد که ناچ آیفون ۱۳ کوچکتر از نسل قبلی است. البته این کوچکتر بودن آنقدرها در تجربه کاربری تاثیری نمی گذارد، حداقل از نظر من. این بیشتر مربوط به یک تغییر است که ظاهر آیفون هایی که از سال ۲۰۱۷ و iPhone X تغییر آنچنانی نداشته است، تغییر کنند.

امروز، یکی از کاربران توییتر به نام Duan Rui با شناسه @duanrui1205، تصویری منتشر کرده که ادعا می کند شیشه محافظ نمایشگر آیفون ۱۳ است. این بار هم به نظر می رسد که ناچ کوچکتر است و با انتقال بلندگوی مکالمه به لبه شیشه و فریم فلزی، این مهم محقق شده است. تغییر ساده ای که نمی دانم اپل چرا زودتر به فکر آن نیفتاده است!

این کاربر همچنین تصویری از این محافظ نمایشگر (با گلس اشتباه گرفته نشود) را در کنار آیفون ۱۲ ارایه کرد. این به ما کمک می کند تا مقایسه ناچ آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ اپل را داشته باشیم.

همانطور که بالاتر گفتم، تفاوت خیلی حیاتی نیست و در تجربه کاربری هم خیلی تغییر بزرگی نیست. حداقل تا زمانی که این ناچ به سوراخ تبدیل نشود، تفاوت چندانی برای من نمی کند. شما چطور؟ فکر می کنید این کاهش اندازه ناچ iPhone 13 برای شما چقدر جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ی مدت که باهش کار کنید به ناچ هم عادت میکنید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)