حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X20 SE با دیمنسیتی ٧٠٠ و دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

آنر با وجود جدایی از هواوی، همچنان به راه خود ادامه داده است. سری X آنر، از محبوب‌ترین سری‌های این کمپانی چینی است. جدیدترین عضو این سری، آنر X20 SE نام دارد. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت آنر X20 SE

آنر سال گذشته از گوشی Honor X10 خود در چین رونمایی کرد. متأسفانه شاهد رونمایی جهانی این گوشی نبودیم. از مشخصات برجسته Honor X10، می‌توان به تراشه قدرتمند Kirin 820 و دوربین سلفی پاپ آپ اشاره کرد.

 

آنر X10 5G با کایرین ۸۲۰ و دوربین پاپ آپ به قیمت ۲۶۷ دلار رسما معرفی شد

 

حال، نوبت به رونمایی عضو جدیدی از سری X آنر رسیده است. به گزارش Myfixguide، نام دستگاه مورد بحث ما آنر X20 SE نام دارد. صبح امروز، آنر دستگاهی جدید را از سری X رونمایی کرد. این گوشی تازه وارد، این مدل، پیش‌تر در افشاگری‌های مختلفی لو رفته بود. در نهایت، نوبت به رونمایی رسمی از این دستگاه میان رده در چین رسیده است.

در وهله اول، این گوشی جدید از آنر دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD است. این نمایشگر قابلیت ١۶.٧ میلیون رنگ و وضوح +Full HD است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر Honor X20 SE، در حدود کمی است. به طوری که نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی، حدود ٩۴.٢ درصد است. قلب تپنده Honor X20 SE، تراشه دیمنسیتی ٧٠٠ ۵ جی است. این تراشه، با لیتوگرافی ٧ نانومتری ساخته شده است. هسته‌های Cortex-A55 و Cortex-A76 نیز در پردازنده مرکزی این تراشه به کار رفته‌اند.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

باتری آنر ایکس ٢٠ اس ای، ظرفیت ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. انرژی این باتری از طریق شارژر ٢٢.۵ واتی درون جعبه تأمین می‌شود. بر اساس اظهارات رسمی آنر، این گوشی ١٠ ساعت در حالت بازی دوام می‌آورد. در بخش پخش ویدئو، این میزان به ١١ ساعت می‌رسد. همچنین می‌توان با این گوشی به طور مداوم ۵٢ ساعت موزیک گوش داد. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند.

 

در قاب پشتی، Honor X20 SE از ماژول دوربین اصلی سه گانه بهره مند شده است. این سیستم دوربین اصلی سه گانه، متشکل از سنسورهای ٢+٢+۶۴ مگاپیکسلی است. متأسفانه، خبری از لنز فوق عریض در این گوشی آنر نیست! در بخش دوربین سلفی نیز آنر از تک سنسور ١۶ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر مرکزی استفاده کرده است. آنر اعلام کرده است که در این گوشی از رابط کاربری MagicUI 4.0 بهره گیری کرده است. اما اطلاعاتی از نسخه اندروید آن داده نشده است. در نهایت، نوبت به قیمت نسخه‌های مختلف Honor X20 SE می‌رسد.

آنر اعلام کرده است که این گوشی در چهار رنگ مختلف رونمایی کرده است. ۶ گیگابایت یا ٨ گیگابایت حافظه رم در نسخه‌های مختلف این گوشی موجود است. ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای آنر X20 SE در نظر گرفته شده است. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی، قیمتی برابر با ١,٧٩٩ یوان (معادل ٢٧٩ دلار آمریکا) و نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی برچسب قیمتی ١,٩٩٩ یوانی (معادل ٣١٠ دلار آمریکا) دارد.

نظر شما در مورد عملکرد آنر در این گوشی چیست؟ آیا Honor X20 SE با وجود گوشی مانند Redmi K40 Game Enhanced Edition ارزش خرید بالایی دارد؟ کدام ویژگی Honor X20 SE را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

حیف اون صفحه نمایش با اون حاشیه ظریف نیست که دوربین سلفی به اون قطوری توش انداخته؟ ☹️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️