حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M52 با Snapdragon 778G ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز در ترنجی برای شما نوشتیم که شاید گلکسی ام ۵۲ سامسونگ با اسنپدراگون ۸۸۸ ارایه می شود. البته بین علما اختلاف است. بعضی منابع هم می گویند گفته می شود که سامسونگ گلکسی M52 با Snapdragon 778G ارایه می شود.

گلکسی M52 با Snapdragon 778G

تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام یک تراشه میان رده ۶ نانومتری است که دستگاه های کم تعدادی با آن عرضه شد. با این حال گفته می شود که شاید قلب تپنده گلکسی ام ۵۲ سامسونگ باشد. به لطف 5G بودن این تراشه، امکان اتصال به شبکه 5G هم وجود دارد.

بنچمارک اسنپدراگون 778G

بنچمارک اسنپدراگون 778G

سامسونگ طی چند ماه گذشته چندین گوشی هوشمند میان رده را به بازار عرضه کرد. اینطور که پیداست که این شرکت هنوز کارش با دستگاه های میان رده تمام نشده است. به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی روی یکی دیگر از دستگاه های میان رده کار می کند که هنوز رسمی نشده است و می تواند در اواخر سال جاری به بازار عرضه شود.

گوشی هوشمند جدید Galaxy با شماره مدل SM-M526BR برای اولین بار در پایگاه داده بنچمارک Geekbench دیده شده است. با توجه به شماره مدل، سامسونگ می تواند این دستگاه را Galaxy M52 5G بنامد. این تلفن که به نظر می رسد از اندروید ۱۱ استفاده می کند، در تست تک هسته ای Geekbench 5.1 توانسته امتیاز ۷۷۷ و در تست چند هسته ای امتیاز ۲۸۶۸ را کسب کرده است.

جالب است که مادربرد دستگاه “Lahaina” نامیده می شود. این نام رمزگذاری در گوشی های دارای پردازنده Snapdragon 888 هم دیده شده است. ما فکر می کردیم که M52 5G از پردازنده Snapdragon 888 بهره مند خواهد شد، اما وقتی عمیق تر نگاه می کنیم، متوجه شدیم که فرکانس های پردازنده و GPU با مدل Adreno 642L در Snapdragon 778G دیده شده است.

اسنپدراگون 778G گل سرسبد چیپست خای کوالکام نیست، اما همچنان یک پردازنده سطح بالا مناسب است که با استفاده از فرایند 6 نانومتری TSMC ساخته شده است. این تراشه دارای یک هسته پردازنده Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، سه هسته پردازنده Cortex-A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده می کند که قادر است نمایشگرهای Full HD + را با رفرش ریت 144Hz و HDR10 + ارایه دهد.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

چند روز پیش همچنین HONOR 50 Pro هم که احتمال می رود از پردازنده Snapdragon 778G استفاده کند، با نام مادربرد “Lahaina”دیده شده بود. بنابراین، ممکن است که Galaxy M52 5G در واقع از پردازنده Snapdragon 778G و 6 گیگابایت رم استفاده کند. هر قضیه ای که باشد، باید طی چند هفته آینده درباره این تلفن هوشمند جالب بیشتر بدانیم.

نظر شما چیست؟ منطقی‌اش این است که اسنپدراگون ۷۷۸ جی برای گلکسی M52 استفاده شود، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

سیاست سامسونگ خیلی جالبه ! A52 رو با اسنپدراگون 750G و سری M که سطح پایین تری داره رو با یک پردازنده SD778 معرفی میکنه ! چرا؟!

انتظارمون بالاتر رفت . چرا A72 5G تا حالا معرفی نشده !
امیدوارم A72 5G با پردازنده SD780G اسنپدراگون معرفی بشود .

سال 2022 هم سال دوربین سلفی زیر نمایشگر هست . شروع کننده هم شیائومی با 5 دستگاه با این نوع دوربین سلفی
هست .. سری 2022 A8X سامسونگ هم اولین گوشی غیرپرچمدار سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر هست .

…………….
پ.ن : آقای عطایی خیلی طرز نگارشتون رو دوست دارم . 🙂 با وجود شما این سایت همیشه عالی و سرزنده بوده و هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)