حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی MIUI 13 را در سبک و سیاق برنامه مدیریت فایل جدید شیائومی ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | حتما بخوانید، شیائومی

شیائومی تقریبا هر سال از نسل جدید رابط کاربری MIUI خود رونمایی می‌کند. به روزرسانی این رابط کاربری، برای گروه عظیمی از گوشی‌های شیائومی نیز عرضه می‌شود. حال با نگاهی به نسخه جدید برنامه مدیریت فایل شیائومی، می‌توانیم با طراحی MIUI 13 تا حدودی آشنا شویم. از سوی دیگر، شما می‌توانید این نسخه را از طریق همین مطلب بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید.

طراحی MIUI 13 در عناصر طراحی برنامه مدیریت فایل شیائومی

رابط کاربری MIUI 13، محصولی است که بسیاری از کاربران، منتظر ارائه آن هستند. چرا که آن‌ها، منتظر یک تحول در گوشی‌های هوشمند خود هستند. دیروز در مورد تاریخ احتمالی معرفی MIUI 13 نیز صحبت کرده بودیم.

 

زمان رونمایی MIUI 13 به صورت رسمی، احتمالاً حوالی مرداد تا شهریور خواهد بود

 

در هر صورت، به گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که شیائومی به زودی از نسخه بعدی رابط کاربری اختصاصی خود رونمایی کند. در این بین، گروه MIUI Pioneer نیز برای حل مشکلات شایع کاربران توسط چینی‌ها تأسیس شده بود. در نهایت، این شرکت در حال به روزرسانی برنامه‌های سیستمی خود و آماده سازی آن‌ها برای سازگاری با رابط کاربری MIUI 13 است. برنامه مدیریت فایل شیائومی که جزوی از این پروژه است، ظاهر جدیدی را در به روزرسانی اخیر خود دریافت کرده است. این ظاهر، به ما نگاهی کلی از سبک و سیاق و طراحی MIUI 13 می‌دهد. شما می‌توانید برای بارگیری این برنامه از کانال تلگرام منبع مورد اشاره، آن را بر روی دستگاه شیائومی خود تجربه کنید. توجه داشته باشید که این فایل، از رام چین گوشی‌های شیائومی استخراج شده است و ممکن است بر روی برخی از دستگاه‌های رام جهانی، کار نکند:

📥 دانلود نسخه V4.3.0.2 برنامه مدیریت فایل شیائومی 📥

نسخه جدید برنامه مدیریت فایل MIUI

طبق گفته مناطق مختلف، شیائومی نسخه جدیدی از برنامه مدیریت فایل رسمی خود را با مطابقت طراحی MIUI 13 عرضه کرده است. این نسخه، V4.3.0.2 نام دارد. نسخه جدید برنامه مدیریت فایل شیائومی، دارای عناصر طراحی جدید است. آیکون‌ها تغییراتی را به خود دیده‌اند و انیمیشن‌ها تغییر کرده‌اند. البته جای تعجبی ندارد که تفاوت چشمگیری را در بین این نسخه و نسخه‌های قدیمی‌تر شاهد نیستیم. چرا که تغییراتی بزرگ در نسخه قبلی رخ داده بود.

بنابراین، به نظر می‌رسد که شیائومی بیشتر می‌خواهد بر روی عملکرد این برنامه کار کند. همان طور که گفتیم، پیش از این شایعه شده بود که رابط کاربری MIUI 13 در همین ماه رونمایی می‌شود. اما طبق حرف‌هایی که دیروز زدیم، به این نتیجه رسیدیم که ممکن است این امر، در حوالی مرداد یا شهریور ماه صورت بگیرد. گفته می‌شود که اولین گوشی که مجهز به رابط کاربری MIUI 13 است، پرچمدار بعدی این شرکت است. این دستگاه، اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز می‌باشد. شما می‌توانید با تماشای ویدئوی زیر، نگاهی به عملکرد نسخه جدید برنامه مدیریت فایل شیائومی داشته باشید:

نظر شما در مورد کارکرد این نسخه چیست؟ آیا فکر می‌کنید که شیائومی می‌تواند بالأخره بهینه سازی‌های مورد نیاز را به MIUI 13 بیاورد؟ تا چه حد منتظر این نسخه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ATOOR

لینک دانلودی ک گذاشتین باز نمیشه اصن

ATOOR

ن با فیلترشکن امتحان نکردم.
باید از فیلترشکن استفاده کنم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️