حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید آنر با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

اخیراً آنر از گوشی های هوشمند Honor 50 SE ،Honor 50 و Honor 50 Pro در چین رونمایی کرد. اطلاعات تازه نشان می دهند که این شرکت درحال کار بر روی یک گوشی جدید با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰  است. Digital Chat Station برخی از مشخصات اصلی این گوشی مرموز را به اشتراک گذاشته است.

گوشی جدید آنر با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی

طبق گزارش GIZMOCHINA صفحه نمایش گوشی بعدی آنر ۶.۶ اینچ و از نوع LCD خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی در پانچ هول قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این گوشی از رزولوشن HD + استفاده می‌کند و یا صفحه نمایش Full HD + خواهد بود. اما آن چیزی که مشخص است این که گوشی جدید آنر از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار خواهد بود.

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

در مورد ظرفیت باتری این گوشی خبری در دست نیست. اما طبق اطلاعات منتشر شده ادعا می‌شود که این تلفن همراه با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، گوشی جدید آنر به دوربین های سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برای عکاسی مجهز خواهد بود. جزئیات فنی دیگر از این گوشی هنوز مشخص نشده است.

گوشی جدید آنر یک محصول مقرون به‌صرفه خواهد بود

این اولین گوشی آنر خواهد بود که از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می برد. استفاده از این تراشه نشان می دهد که این گوشی در موقعیت پایین تری از آنر ۵۰ SE مجهز به دیمنسیتی ۹۰۰ قرار دارد. احتمالاً این تلفن هوشمند به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G از این برند وارد بازار خواهد شد.

تصویر فاش شده از آنر X20

تصویر فاش شده از آنر X20

همچنین شایعات حاکی از آن است که آنر روی گوشی های هوشمند سری Honor X20 مانند X20 ، X20 Pro و X20 SE کار می کند. در اوایل ماه جاری عکس لو رفته از یکی از تلفن های سری X20 مشاهده شد. پیش بینی می شود آنر X20 با مشخصات فنی مانند پنل 6.67 اینچی Full HD+ با رفرش ریت بالا، تراشه مدیاتک Dimensity 1200، دوربین های سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع ۲۲.۵ وات ارائه شود.

نظر شما در مورد اسمارتفون های جدید آنر چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند به چرخه رقابت بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی