حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید آنر با شارژر ۲۲.۵ واتی تأییدیه 3C را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

در حالی که ممکن است معرفی جهانی سری Magic 5 تمرکز فعلی آنر باشد؛ اما این شرکت چندین تلفن هوشمند دیگر را نیز در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد کرد. افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید آنر با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در دست توسعه قرار دارد. همین تلفن هوشمند امروز گواهینامه 3C را دریافت کرد. این دستگاه از شارژر ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

گوشی جدید آنر از شارژر ۲۲.۵ واتی و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود

گوشی هوشمند جدید آنر با شماره مدل RKY-AN10 موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده است. هنوز نام این دستگاه مشخص نیست. اما لیست این تاییدیه نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند مورد بحث به شارژر HW-100225C00 مجهز خواهد شد. این شارژر توان ۲۲.۵ واتی داشته و در بسیاری از تلفن های هوشمند آنر و هواوی به کار گرفته شده است. این شارژر به پروتکل شارژ سریع هواوی مجهز شده و با تراشه شارژ سریع QC2.0 کوالکام سازگار است.

تاییدیه 3C گوشی آینده آنر

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این آداپتور قابلیت شارژ با ولتاژهای 9V/2A و 5V/2A را دارد. پیش از این گزارش شده بود که آنر یک گوشی هوشمند با باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در دست ساخت دارد. آیا ممکن است این گوشی جدید آنر در لیست 3C، همان دستگاه مورد انتظار با باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری باشد؟ قطعا در آینده و با انتشار اطلاعات بیشتر، این موضوع مشخص خواهد شد.

احتمالا این تلفن هوشمند آینده آنر به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. Snapdragon 6 Gen 1 یکی از تراشه های میان رده کوالکام بوده که اخیراً معرفی شده است. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری تولید شده؛ و از Cortex-A78 به عنوان هسته اصلی پردازنده مرکزی خود استفاده می‌کند. حداکثر فرکانس هسته CPU این تراشه به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد. کوالکام ادعا می‌کند که این تراشه ۳۵ درصد عملکرد گرافیکی بهتری نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت.

اسنپدراگون 6 نسل 1 و اسنپدراگون 4 نسل 1 کوالکام رسما معرفی شدند

نظر شما درباره تلفن های هوشمند میان رده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی