حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لگ دوربین گلکسی S21 سامسونگ با آپدیت برطرف شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی اس ۲۱ با تمام توانایی که دارد، در بخش دوربین لگ قابل توجهی نشان می دهد. این عجیب است چون قبلا در گلکسی اس ۲۰ چنین نبود اما حتی این سری هم با آپدیت های قبلی شاهد لگ بودند. حالا خبر می رسد که لگ دوربین گلکسی S21 سامسونگ با آپدیت برطرف شده است.

برطرف شدن لگ دوربین گلکسی S21

سامسونگ پس از اعتراف به تاخیر و مشکلات لگ دوربین که بسیاری از کاربران گلکسی S21 از آن شکایت دارند، قول داد که در اسرع وقت این مشکل را رفع کند. حالا یعنی سه هفته بعد از آن وعده، آپدیت وعده داده شده در دسترس برخی از کاربران سری Galaxy S21 در ایالات متحده قرار گرفته است.

خبر خوب اینکه به روزرسانی گلکسی S21 فقط به مشکلات دوربین نمی پردازد، بلکه برخی از ویژگی ها را بهبود می بخشد و یک وصله امنیتی جدید اضافه می کند.

نخستین نگاه ترنجی به گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱

سامسونگ هفته گذشته اعلام کرد که مهمترین تغییراتی مورد نظر کاربران Galaxy S21 را در این به روزرسانی ارایه کند. این درخواست ها از جمله موارد زیر هستند:

  1. ۱- بهبود حالت پرتره
  2. ۲- بهینه سازی استفاده از حافظه رم در هنگام استفاده از سطوح زوم بالا
  3. ۳- برطرف شدن لگ دوربین

گذشته از این، به روزرسانی شامل یک ویژگی جدید است که باید اسکن و تشخیص کدهای QR را از تصاویر ذخیره شده در گالری برای کاربران آسان تر کند. نکته آخر اینکه، ویژگی افکت تماس ویدیویی نیز پیشرفت هایی داشته است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، سامسونگ تصمیم گرفت این اصلاحات را به همراه وصله امنیتی ژوئن ارائه دهد، بنابراین دارندگان گلکسی S21 نیز از آن بهره مند می شوند. همچنین ۲ روز پیش نوشتیم که جدیدترین آپدیت Galaxy S21 Ultra سامسونگ، این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد.

جدیدترین آپدیت Galaxy S21 Ultra سامسونگ، این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد

شما این آپدیت گلکسی S21 را دریافت کردید؟ تایید می کنید که لگ دوربین برطرف شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)