حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین آپدیت Galaxy S21 Ultra سامسونگ، این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ بدون شک بهترین موبایل این شرکت است. با جدیدترین تراشه و نمایشگر LTPO باید عملکرد بسیار نرمی را شاهد باشیم. با این وجود جدیدترین آپدیت Galaxy S21 Ultra سامسونگ، این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد. چطور؟ خب یک ویدیو برای کاربرانی که شدیدا تمایل به عملکرد خیلی سریع دستگاه دارند.

جدیدترین آپدیت Galaxy S21 Ultra

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا

جدیدترین آپدیت که برای گلکسی اس ۲۱ اولترا ارایه شده است، این دستگاه را در بخش نرم افزاری بهبود خوبی می دهد. سرعت پاسخگویی به لمس و اجرای نرم افزارها به صورت پشت سرهم می تواند خیلی خوب باشد.

به عنوان یکی از منابع سامسونگی، Ice Universe ویدیویی در توییتر منتشر کرده و می گوید:

من به روزرسانی S21 Ultra را دریافت کردم و مطمئن هستم که این نرم ترین نسخه در تاریخ UI سامسونگ است که سرعت پاسخگویی آن به سطح درجه یک رسیده است. پس از این، سامسونگ باید سبک انیمیشن خود را بهبود بخشد و آن را کامل کند.

ویدیوی منتشر شده با این توییت را می توانید اینجا تماشا کنید:

شخصا فکر نمی کنم چنین عملکرد نه مهم باشد نه اینکه کاربری بخواهد در روزمره چنین کاری بکند. با این وجود منظور از ارایه چنین ویدیویی آن است که سامسونگ توانسته در بخش نرم افزاری به بهبودی برسد که پاسخگویی بسیار بالایی به دستورات شما وجود دارد.

متاسفانه مشخص نیست که دستگاه او با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است یا اگزینوس ۲۱۰۰ اما حدس ما نسخه اسنپدراگون است، چون او یک منبع چینی به شما می رود و سامسونگ در چین به SD888 متکی است.

نظر شما درباره بهبود عملکرد رابط کاربری سامسونگ چیست؟ آیا این عملکرد برای شما مهم است؟ اگر آپدیت مذکور را دریافت کردید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

عالیه مبارک کسانی ک دارنش

m.b

آیس یونیورس همیشه پیشرو بوده… همیصه جزو اولین ها بررسی و افشا انجام داده… راجب سامسونگ یکی از معتبرترین و صاید معتبرترین افشاگر پرکار هستش… قبلاً هم از این دست ویدئو ها منتشر کرده بود واسه برند های مختلف…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)