حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Kirin 710L هواوی Watch 3 مشکل مصرف باتری دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، هواوی

هواوی حدود ٢٠ روز پیش از سری ساعت‌های هوشمند جدید Huawei Watch 3 خود رونمایی کرد. این سری، شامل دو محصول با نام‌های Huawei Watch 3 و Huawei Watch 3 Pro می‌شود. اکنون، مشخص شده است که تراشه Kirin 710L، عنوان مغز متفکر این ساعت‌های هوشمند سری Huawei Watch 3 را دارد. از سوی دیگر، برخی کاربران از مشکل مصرف باتری این ساعت هوشمند خبر داده‌اند.

تراشه Kirin 710 L در سری Huawei Watch 3

اگر به یاد داشته باشید، هواوی اوایل این ماه از ساعت‌های هوشمند جدید خود با نام Huawei Watch 3 رونمایی کرد. این ساعت‌های هوشمند، از نمایشگری ١.۴٣ اینچی با پنلی از نوع AMOLED استفاده می‌کردند. همچنین از مزایای این ساعت‌های هوشمند، می‌توان به پشتیبانی از eSIM اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro با HarmonyOS و ۳ روز عمر باتری رسما معرفی شدند

 

به گزارش Huawei Central، در طی مراسم رونمایی از ساعت‌های هوشمند، شاهد اعلام برخی از جزئیات کلیدی آن‌ها بودیم. اما از سوی دیگر، هواوی اطلاعاتی را در مورد تراشه به کار رفته در این ساعت‌های هوشمند منتشر نکرده بود. به همین ترتیب، یک افشاگر چینی اقدام به انتشار جزئیات مربوط به تراشه به کار رفته در این سری ساعت‌های هوشمند کرد.

ظاهراً نام تراشه استفاده شده در سری هواوی Watch 3، تراشه Kirin 710L می‌باشد. به نظر می‌رسد که هواوی همچنان از نام Kirin 710 دست نکشیده باشد. این تراشه اختصاصی، همراه با تراشه Hisilicon Hi1132a به فعالیت در ساعت‌های هوشمند جدید می‌پردازد. به جز نام این تراشه، اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. با وجود استفاده از تراشه کم مصرف Kirin 710L در Huawei Watch 3، برخی از کاربران از مشکل مصرف باتری خبر داده‌اند. دقیقاً مشخص نشده است که این مشکل مصرف باتری و خالی شدن شارژ آن در مدت زمان بیشتر چیست. اما گفته می‌شود که این مورد، مربوط به همان چیپست Kirin 710L است. هواوی پیش از این نیز اقدام به تولید تراشه‌های اختصاصی برای گجت‌های پوشیدنی خود کرده بود. نمونه این موضوع، تراشه Kirin A1 است که در برخی از ساعت‌های هوشمند و ایربادزهای هواوی به کار گرفته شد.

تراشه Kirin 710L

نظر شما چیست؟ آیا این تراشه برای ساعت هوشمند هواوی مناسب است یا بهتر بود که این کمپانی به سراغ چیپ‌های توسعه یافته توسط کوالکام برود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr_asterky

کایرن 710 از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکلی دیگر تبدیل می شود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️