حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Huawei Watch 3 را پیش از رونمایی رسمی ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

هواوی هم اکنون رتبه دوم را در میزان فروش بازار ساعت‌های هوشمند دارد. به همین ترتیب، این بازار برای هواوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این کمپانی باید با ارائه محصولاتی جذاب و متنوع، جایگاه خود را حفظ کند. به تازگی تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند Huawei Watch 3، طراحی نهایی این محصول را نشان می‌دهند. در ادامه به جزئیات بیشتری از این تصاویر خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند هواوی واچ ٣

ساعت هوشمند جدید هواوی، Watch 3 نام دارد. این محصول، اولین ساعت هوشمند هواوی با نسخه پیش فرض HarmonyOS خواهد بود. به همین دلیل است که می‌توانیم بگوییم این ساعت هوشمند، یکی از مهم‌ترین محصولات ماه آینده است. پیش‌تر در مورد تاریخ رونمایی Huawei Watch 3 صحبت کرده بودیم.

 

تاریخ معرفی هواوی واچ ۳ مشخص شد: ۱۲ خرداد و به همراه سیستم عامل HarmonyOS

 

به نقل از Huawei Central، سری ساعت‌های هوشمند Huawei Watch 3، متشکل از Huawei Watch 3 و Huawei Watch 3 Pro است. به همین صورت، هواوی از دو ساعت هوشمند در مراسم ١٢ خرداد خود پرده برداری خواهد کرد. تا مدتی پیش، هیچ رندر یا تصویر رسمی وجود نداشت که طراحی این سری ساعت‌های هوشمند را به ما نشان بدهد. اما ظاهراً اخبار جدیدی در مورد سری Huawei Watch 3 منتشر شده‌اند.

ساعت هوشمند Huawei Watch 3 در تصاویر تبلیغاتی

اخیراً یکی از افشاگران چینی در ویبو، اقدام به انتشار تصاویری از سری ساعت هوشمند Huawei Watch 3 کرده است. این تصاویر، برای مضامین تبلیغاتی در نظر گرفته شده بودند. بر اساس این تصویر، دو نسخه از ساعت هوشمند Huawei Watch 3 موجود خواهد بود. گویا نسخه اول، دارای قاب آلومینیوم براق به همراه بند‌های سیلیکونی خواهد بود. نسخه دوم هم از بدنه استیل ضد زنگ به همراه بندهای چرمی رونمایی خواهد شد. در این رندر، نمایشگر Huawei Watch 3 نسبتاً بزرگ به نظر می‌رسد. حاشیه‌های اطراف آن نیز تقریباً کم هستند.

طراحی ساعت هوشمند هواوی واچ ٣

طراحی ساعت هوشمند هواوی واچ ٣

شیشه نمایشگر نیز تا حدودی از خمیدگی برخوردار است. اما ممکن است میزان این حاشیه‌ها در واقعیت بیشتر باشند. در این تصاویر، نماد دستیار صوتی Celia نیز مشاهده می‌شود. به همین منوال، می‌توانیم انتظار پشتیبانی این ساعت هوشمند را از دستیار صوتی اختصاصی هواوی داشته باشیم. ویجت‌های آب و هوا و دیگر موارد یک ساعت هوشمند نیز در این تصاویر قابل مشاهده هستند.

 

فعال سازی دستیار صوتی Celia در گوشی‌های هواوی

 

به نظر می‌رسد که ٢ دکمه با استفاده‌های مختلف در این ساعت هوشمند تعبیه شده‌اند. دکمه بالا، همان بخشی است که هواوی نیز در تیزرهای رسمی این ساعت هوشمند آن را نمایش داده بود. کارایی آن دقیقاً مشخص نیست، اما طراحی ظاهری آن، مشابه چیزی است که پیش‌تر در اپل واچ‌ها دیده بودیم. دکمه مورد اشاره، می‌تواند قابلیت‌های شخصی سازی زیادی داشته باشد. در کل، باید منتظر تاریخ رونمایی رسمی از این ساعت هوشمند پریمیوم باشیم. تفاوت‌های دقیق بین نسخه عادی و پروی Huawei Watch 3، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی و عرضه ساعت هوشمند Huawei Watch 3، جزئیات بیشتری از آن نیز به دستمان خواهد رسید.

تصاویر زنده منتشر شده از سری ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ٣

در گزارش دیگری از EqualLeaks، تصاویر زنده منتسب به سری Huawei Watch 3 لو رفته‌اند. در این تصاویر، به وضوح می‌توان طراحی کلی ساعت هوشمند پریمیوم و جدید هواوی را مشاهده کرد. همان نسخه‌ها با بند چرمی و سیلیکونی نیز در این تصاویر قابل مشاهده هستند. در این تصاویر، یک تصویر زنده از جعبه‌های سری Huawei Watch 3 وجود دارد. با وارد شدن به جزئیات این تصاویر، متوجه می‌شویم که قطعاً دو ساعت هوشمند Huawei Watch 3 و Huawei Watch 3 Pro رونمایی خواهند شد. عبارت Powered By HarmonyOS بر روی این جعبه‌ها دیده می‌شود. بنابراین، استفاده از نسخه پیش فرض HarmonyOS برای اولین بار در این ساعت‌های هوشمند محتمل‌تر از قبل شده است.

جعبه ساعت هوشمند هواوی واچ ٣ و هواوی واچ ٣ پرو

جعبه ساعت هوشمند هواوی واچ ٣ و هواوی واچ ٣ پرو

از جمله مشخصات فنی این ساعت هوشمند، می‌توان به پشتیبانی از E-sim اشاره کرد. هواوی در ساعت هوشمند پرچمدار خود، از سیستم تشخیص غنای اکسیژن خون بهره گرفته است. سنسور تشخیص دمای بدن نیز در سری هواوی واچ ٣ تعبیه خواهد شد. قابلیت تهیه نوار قلب لحظه‌ای در این ساعت هوشمند رونمایی نشده وجود دارد. پایش کیفیت خواب، حالت‌های ورزشی متنوع و اندازه گیری میزان ضربان قلب، از دیگر مشخصات احتمالی سری Huawei Watch 3 هستند.

تصاویر زنده منتسب به ساعت هوشمند Huawei Watch 3

نظر شما در مورد Huawei Watch 3 و Huawei Watch 3 Pro چیست؟ آیا طراحی این ساعت هوشمند مورد پسند شما واقع شده است؟ فکر می‌کنید که هواوی توانایی حفظ جایگاه خود را در بازار ساعت‌های هوشمند دارد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

اگه هارمونی اواس بتونه عملکردش مثل اندروید ور نرم و روان باشه و در عین حال شارژ دهی ساعت های پیشین هواوی رو داشته باشه به نظرم محشر میشه…
همچنین اگه به قابلیت اندازه گیری نوار قلب و دمای بدن مجهز بشه بازم عالی تر میشه… دکمه جدید هم که بهش اضافه شده…
ممکنه هواوی تو این مراسم بخواد از چیپست جدید مخصوص گجت های پوشیدنی یعنی کیرین A2 هم رونمایی کنه🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️