حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت شیائومی Mi 11 با هدف رفع مشکل داغی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

شیائومی با عرضه سری پرچمداران Mi خود، نشان داد که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار گوشی‌های پریمیوم داشته باشد. شیائومی Mi 11، یکی از گوشی‌های پرچمدار این سری است. از مشکلات بزرگ این دستگاه، می‌توان به داغی آن اشاره کرد. اما آپدیت شیائومی Mi 11، با هدف رفع این مشکل ارائه شده است.

آپدیت شیائومی Mi 11 با هدف رفع مشکل داغی

یادتان می‌آید که در آخرین روز‌های سال گذشته میلادی از رونمایی پرچمداری با نام Xiaomi Mi 11 نوشتیم؟ این دستگاه پرچمدار، سر و صدای زیادی به پا کرد. به طوری که این دستگاه، اولین دستگاه با تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ بود.

 

شیائومی می ۱۱ رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

 

شیائومی Mi 11، یکی از دستگاه‌هایی است که به شدت از مشکلات داغی و بالا رفتن دما رنج می‌برد. علت اصلی این موضوع، استفاده از تراشه Snapdragon 888 است. به گزارش Gizchina، شیائومی از مدتی پیش شروع به توسعه پروژه MIUI Pioneer کرده است. ما پیش از این در مورد این پروژه، توضیحاتی را ارائه کرده بودیم.

 

گروه MIUI Pioneer شیائومی برای رفع مشکلات رابط کاربری MIUI تأسیس شد

 

همان طور که گفته بودیم، گروه MIUI Pioneer موظف است تا با تعامل با کاربران و دریافت نظرات آن‌ها، اقدام به حل مشکلات دستگاه‌هایشان کند. این حل مشکلات، به وسیله یک آپدیت نرم افزاری امکان پذیر می‌شود. به همین ترتیب، ظاهراً گروه MIUI Pioneer آپدیت شیائومی Mi 11 با هدف رفع مشکلات داغی را ارائه کرده است. بنابراین، می‌توان گفت که این گروه به طور کامل تمرکز خود را به مشکلات معطوف کرده است. البته این به روزرسانی، فعلاً برای نسخه چینی می ١١ در دسترس است. نسخه فریمور این به روزرسانی جدید، “12.5.8.0.RKBCNXM” است. همچنین حجم دانلود آپدیت جدید Mi 11، حدود ١٨٨ مگابایت می‌باشد.

آپدیت جدید برای شیائومی Mi 11 با هدف رفع مشکلات داغی

آپدیت جدید برای شیائومی Mi 11 با هدف رفع مشکلات داغی

گفته می‌شود که دیگر گوشی‌های سری می ١١ که از این مشکل نیز رنج می‌برند آپدیتی را برای حل آن دریافت خواهند کرد. تراشه Snapdragon 888، مشکلات زیادی در مدیریت حرارت دارد. به طوری که حتی در کارکرد عادی، این حرارت زیاد احساس می‌شود. اما حداقل فعلاً شیائومی به روزرسانی را برای حل این مشکل ارائه کرده است. ممکن است تا حد محسوسی شاهد کم شدن دمای گوشی‌های استفاده کننده از این تراشه پرچمدار باشیم. شیائومی به زودی، حالت‌های عملکرد و ذخیره باتری جدیدی را در تنظیمات MIUI، قرار خواهد داد. بنابراین، کاربران می‌توانند حالت عملکرد دستگاه خود را شخصی سازی کنند.

نظر شما در مورد این به روزرسانی برای گوشی‌های سری Mi 11 چیست؟ آیا این آپدیت جهانی می‌شود؟ فکر می‌کنید که این به روزرسانی تا چه حد تأثیر گذار است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کامنت اول فتح شد!
خوب یه نقل قول بزارم از سلطان مصطفی:
“سونی گویا هم رابطش بخاطر سبکی پایدارتر عمل کرده و هم در خنک‌کنندگی عملکرد بهتری داشته…”
رفتیم یه سری زدیم به کانال یوتوب طرف تو تست باتری ای که انجام داد پیک سونی ۰.۳ درجه بیشتر بوده و در پایان تستو با اختلاف زیاد تو گرمای بدنه به آخر میرسونه که نشون میده به طرز فاجعه باری گرمای بیشتری تولید میکنه!

comment image

از کینگ شیا می۱۱ الترام نگم براتون جالبه کینگ تکنولوژیمون میگفت نسخه پایش داغ میکنه فقط
این همه وانپلاسو سرگرماش میکوبن نزدیک به ۱۰ درجه بهتره از اون

“سابقه‌تون در نامعتبر دونستن هر منبعی که برضدتونه خوبه پس بدونید اسکرین آرون هم زیر دستم هست که حتی تو آنتوتو هم بعد 4 بارتست چه برسر نتایج میاد) اصلاً انگار اسنپدراگون 888 نیست!
البته جالبه که فقط در بعضی مدل هایی که خنک‌کننده های چندان موثری ندارن این مشکل دیده میشه… از جمله mi 11(نسخه پایه) و همین سری اس 21 و وانپلاس 9”

خوب همین عکس بالا مثال نقضشه که خود می۱۱ الترام یه پا بخاری برقیه
باز خداراشکر که وانپلاس و سامسونگ هرگندی بار اوردن قبول میکنن و عذر خواهی میکنن از طرفداراشون که شما راحت بزنین تو سرشون
بهتر از اینه که بیان گردن مشتری بندازن و کامنت های اعتراضیشونو حذف کنن مگه نه؟!

البته ببخشید یادم رفت ترول هستم و همش اسم عوض میکنم
آقا نرو!
ویدیو سو تفاهم بود و برای کوبیدن می۱۱ الترا ازش استفاده کردن
هدفم از این بحث ایجاد تشنج نبود اصلا
حواسم پرت کامنتو فرستادم وگرنه من هیچوقت به کینگ شیا و شاخ تکنولوژی اهانت نمیکنم نخواهم کرد
پس هر ریپی زده شد به کامنتم فقط منو شرمنده تر میکنید
درد و بلاتون بخوره به جونم

از همون خط اول که نوشتی (کامنت اول فتح شد!)مشخصه که بچه مچه ای
برو سر درس و… ببخشید تعطیل شدید
برو تو کوچه فوتبال بازی کن کوچولو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️