حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام وان پلاس و اوپو به صورت رسمی اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو، وان‌پلاس

پس از گذشت پنج ماه از تصمیم وان پلاس و اوپو مبنی بر ادغام زیرمجموعه‌های تحقیق و توسعه خود؛ حال امروز، این دو تولیدکننده مطرح گوشی‌های هوشمند مستقر در چین به صورت رسمی اعلام کردند که زین‌پس، به صورت یک شرکت مستقل و واحد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ادغام وان پلاس و اوپو

با توجه به مشارکت عمیق وان پلاس و اوپو، این دو برند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، قصد دارند تا تیم‌ها و منابع خود را به اشتراک بگذارند؛ همان‌طور که در گذشته نیز، همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند. با این وجود، وان پلاس قادر خواهد بود که “به طور مستقل نیز کار کند.”

وان پلاس سال‌هاست که بی سروصدا با اوپو کار می کند و به نظر می‌رسد این آخرین گام مهم مربوط به فعالیت‌های تجاری آنان باشد، بنابراین از دید مصرف‌کنندگان، این موضوع زیاد به چشم نخواهد آمد، حداقل در حال حاضر و با شرایط فعلی.

ادغام وان پلاس و اوپو

ادغام وان پلاس و اوپو

در بیانیه رسمی شرکت وان پلاس آمده است که این ادغام به معنی آنست که شرکت آن‌ها “منابع بیشتری در اختیار خواهد داشت تا بتواند محصولات بهتری برای کاربران تولید کند.” این حرکت همچنین باید “کارآمدتر باشد، به‌عنوان مثال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری، سریعتر و پایدارتر” از گذشته برای گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی، منتشر خواهند شد.

چگونگی برنامه‌ریزی برای دستیابی به این هدف، در آینده مشخص می‌شود. OnePlus و Oppo در حال حاضر تیم‌های نرم‌ افزاری مستقلی را اداره می‌کنند، بنابراین درک هدف نهایی ادغام زیرمجموعه‌های متعلق به این دو شرکت، در حال‌ حاضر به صورت دقیق مشخص نیست!

ادغام وان پلاس و اوپو همچنین ممکن است منجر به قیمت‌گذاری مناسب گوشی‌های وان پلاس شود. انتظار می رود وان پلاس Nord 2 به‌عنوان نسخه اصلاح شده گوشی ریلمی X9 Pro که یکی دیگر از زیر برندهای دیگر اوپو می‌باشد، معرفی شود. سال گذشته نیز، گوشی هوشمند وان پلاس Nord N100 نسخه مشابه دیگری داشت که با نام Oppo A53 شناخته می‌شد.

در پایان، تنها گذشت زمان نشان خواهد داد که نتیجه واقعی این ادغام برای مصرف‌کنندگان چگونه خواهد بود. اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اوپو و وان پلاس قصد دارند هواوی و آنر بعدی باشند؛ البته تا قبل از جدایی اخیر این دو شرکت.

عرضه سری وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱ در چین

شما ادغام شرکت‌های چینی وان پلاس و اوپو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما، حاصل همکاری این دو شرکت چگونه خواهد بود؟ آیا می‌توان با یکی شدن بخش‌های تحقیق و توسعه این دو، در آینده نزدیک شاهد ارائه گوشی‌های هوشمند کاملا جدید و فناوری‌های نوینی از سوی آنان باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

خب الان با چه اسمی باید صداش بزنیم؟ در واقع اسم برند جدید چیه؟
اوپو یا وان پلاس؟!
بنظر تصمیم خیلی هوشمندانه ای گرفتن، هزینه های تحقیق و توسعه واقعا کمرشکنه
امیدوارم اگه یه روزی خواستن بخش نرم افزاری و رابط کاربری رو ادغام کنند، اختیارات رو بدن وان پلاس

ali karimi

سلام،حتما تصمیم خوبی گرفتن و به نفع هردوتاشونه، ولی فکر کنم وان پلاس اختیارات بیشتری داشته باشه،حالا بابد ببینیم اسم برند جدید چیه و نتیجه همکاریشون چی در میاد، موفق باشید

Mahdi

کار خوبی نیست نظر شخصیم هست
اما بخش رابط کاربری تمام کمال بابد بدن وان پلاس 😆😆بقیشم با هم نصف میکنن

mobin7k

اگه یادتون باشه سالی که اسنپ 810 اومد تقریبا همه شرکتا یه سخت افزار مشابه داشتن دوربین همه سونی بود .صفحه نمایش اکثریت سامسونگ مودم کوالکام محافظ صفحه گوریلاگلس 3

تنها تفاوت شده بود نرم افزار

هرچی تعداد کمپانی ها کمتر بشه برا مای مصرف کننده حق انتخاب کمتر میشه

به عنوان مثال :
الان بدنه گوشی ها یا فلزه یا شیشه و پلاستیک .
حدود پنج سال پیش میتونستی گوشی پرچمدار با بدنه فلزی بگیری یا بدنه پلاستیکی یا بدنه شیشه ای حتی بدنه جنس سرامیک و تیتانیوم هم داشتیم .بدنه چرم طبیعی و چرم مصنوعی هم داشتیم . به لطف الجی و سونی کلی صفحه نمایش 4k و استاندار های نظامی حفاظتی هم داشتیم … .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی