حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش های تحقیق و توسعه وان پلاس و اوپو ادغام خواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو، وان‌پلاس

اوایل هفته گزارشی منتشر شد که بر اساس آن بخش های تحقیق و توسعه وان پلاس و اوپو با هم ادغام می شدند. با وجود اینکه بخش های تحقیق و توسعه این دو شرکت با هم یکی شده است، اما همچنان نرم افزار و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه خواهند داد.

ادغام وان پلاس و اوپو :

یک منبع داخلی از اوپو به DoNews گفت که در اوایل دسامبر 2020 بخش های تحقیق و توسعه این دو سازنده چینی با هم ادغام شده اند و دیگر بخش تحقیق و توسعه مجزایی وجود ندارد، اگرچه هردو شرکت به ارائه نرم افزار و ویژگی های جدید ادامه خواهند داد و تاثیر این ادغام در سطح محصولات تولیدی منعکس نخواهد شد.

اوپو

اوپو

مشخصا این تصمیم به این منظور گرفته شده است تا رابطه ای همچون آنچه میان شیائومی و زیر مجموعه اش ردمی در جریان است را به ارمغان بیاورد. تنها نقطه مشترک این دو شرکت بخش تحقیق و توسعه آنهاست. علاوه بر این، این تصمیم اوپو و وان پلاس را در Ouga Group به هم نزدیک تر خواهد کرد. شایعات مربوط به این ادغام برای اولین بار در ماه ژوئن 2020 منتشر شده بود و اکنون به نظر می رسد که این تصمیم عملی شده باشد.

علی رغم اینکه هر دو برند مستقل خواهند ماند، اما ادغام بخش های تحقیق و توسعه این دو شرکت می تواند در زمینه ابداعات و دست آوردها برای هردو مفید باشد. اگرچه این گزارش هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و می توان با اندکی تردید به آن نگریست.در هر حال در صورت انتشار هرگونه خبر بیشتر در این مورد به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اتحادِ سیاه 😛

Mahdi

از وان پلاس خوشم میاد ولی تو ایران اصلا نمیشه خرید چون چیزیش بشه به فنا رفتی🙃🙃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد