حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارمندان وان پلاس به مرور در حال ترک این شرکت هستند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

تیم وان پلاس به سرپرستی Pete Lau دستخوش تغییرات عمده‌ای شده است؛ “پاکسازی” و تغییر در ساختار در رأس این موارد می‌باشد. این شرکت اکنون همکاری نزدیک‌تری را با اوپو آغاز کرده است و با از بین رفتن هویت شخصی خود، رفته رفته تبدیل به یک برند فرعی می‌شود. کارمندان شعبه هند وان پلاس اما، اولین کسانی بودند که تغییرات را احساس کرده و درنتیجه به مرور در حال ترک این شرکت می‌باشند.

ترک کارمندان وان پلاس از این شرکت

به گزارش وب سایت gizchina و به نقل از افشاگر معروف OnLeaks، کارمندان بخش هند وان پلاس در حال خروج از این شرکت می‌باشند. این موضوع به دلیل آنست که ترکیب تیم تولیدکننده گوشی همراه، تنها منحصر به سطح گروه عملیاتی شده و بخش‌های دیگر این شرکت در حال منحل شدن و یا ادغام با بخش مشابه در اوپو می‌باشند. غم انگیزترین چیز این است که اکنون این گروه استقلال خود را از دست داده و اقدامات آنها مستقیماً از چین صورت می‌گیرد.

ترک کارمندان وان پلاس از این شرکت

ترک کارمندان وان پلاس از این شرکت

بسیاری تصور می‌کنند که “پاکسازی” پرسنل و تغییر وضعیت بخش، تعجب آور نیست؛ چراکه اکنون تمام قدرت شرکت به اوپو رسیده است. اما هنوز هم به دلیل ترک متخصصانی که به ویژه نام وان پلاس را در بازار هند برجسته کردند، این شرکت در حال سرزنش شدن است.

برادر بزرگ‌تر قصد دارد همه چیز را تحت تسلط خود درآورده و وان پلاس را کنترل کند. به نظر می‌رسد که Karl Pei اولین شخصی بود که از این ماجرا بو برده و پاییز سال گذشته استارت‌آپی که در سال ۲۰۱۳ به دست خود تاسیس کرده و هدف آن مقابله با شرکت‌هایی بود که از فروش گوشی‌های خود به کاربران، سود غیرمنصفانه‌ای را کسب می‌کنند را ترک کرد. درنهایت نیز با عرضه گوشی‌های خوش قیمت با لقب “قاتلان پرچمداران”، به هدف خود رسید. اما به مرور شباهت‌هایی در محصولات ارائه شده وان پلاس با کمپانی هم‌رده خود در زیرمجموعه شرکت مادر(BBK) یعنی اوپو نمایان شد که انتقاداتی زیادی نیز در برداشت و این تصور ایجاد شد که این دو، بسیار به هم نزدیک شده و احتمال یکپارچه شدنشان در آینده نزدیک وجود دارد که در نهایت با اعلام ادغام تیم تحقیق و توسعه و در نهایت ادغام دو شرکت به‌طور کلی، این امر محقق شد. به نظر می‌رسد که کارل پی با چنین تحولاتی مخالف بوده و قصد نداشت تا در مراحل بعدی ادغام نیز، شریک باشد و برای همین شرکت را ترک نمود.

ادغام وان پلاس و اوپو چه تاثیری بر روی کاربران خواهد داشت؟

نظر شما راجع به نابودی تدریجی برند محبوب وان پلاس و ترک کارمندان شعبه هند از این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی