حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیپد Mini 6 را با اندازه کوچک‌تر از iPad Air 2020 ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، رندر، شایعات

آیپدها، محصولات معروف و محبوب اپل در بخش تبلت‌ها هستند. این محصولات، در سری‌های مختلفی عرضه می‌شوند. یکی از این سری‌ها، سری iPad Mini است. به همین ترتیب، رندر آیپد Mini 6 با اندازه کوچک‌تر نسبت به iPad Air 2020 منتشر شده است.

رندر آیپد Mini 6

مدتی پیش، اپل در نطق اصلی WWDC 2021 از سیستم عامل iPadOS نسخه ١۵ پرده برداری کرد. به همین صورت، شاهد رونمایی نسخه جدید سیستم عامل گسترده آیپدها بودیم. اما اپل، از آیپد جدیدی رونمایی نکرد.

 

سیستم عامل iPadOS 15 اپل رسما معرفی شد: پیشرفت Multitasking و Home Screen

 

اما این بار، شاهد انتشار رندرهای جدید iPad Mini 6 در مطلب جدیدی از Gsmarena هستیم. به نقل از این مجموعه، تبلت‌های iPad Mini در مقایسه با دیگر سری تبلت‌های اپل، قدیمی به نظر می‌رسد. اما اخبار جدید، حاکی از آن هستند که کوچک‌ترین تبلت اپل حال طراحی و توسعه است. در عین حال، گزارشی جدید این خبر را تأیید می‌کند. ضمن این که شاهد انتشار رندر آیپد Mini 6 نیز هستیم.

قاب پشتی آیپد Mini 6

توجه داشته باشید که این رندرها، لو نرفته‌اند. بلکه بر اساس ترکیبی از شماتیک‌ها، فایل‌های CAD و تصاویر منتشر شده ساخته شده‌اند. بنابراین، با یک رندر و طراحی محتمل برای این دستگاه روبه‌رو هستیم. اگر به این تصاویر دقت کنید، در سمت چپ iPad Air 2020 و در سمت راست، iPad Mini 6 را مشاهده می‌کنید. اما در همین حین، ظاهراً در قاب جلویی این دو دستگاه، تفاوتی به جز سایز آن‌ها وجود ندارد. اما بیایید بیشتر وارد این رندرها شویم.

مقایسه اندازه آیپد مینی ۶ (راست) و آیپد اِیر ٢٠٢٠ (چپ)

سرانجام، دکمه هوم از iPad Mini رفته است. در همین راستا، حاشیه‌های کم‌تری در اطراف نمایشگر وجود دارند. در واقع، طراحی iPad Mini جدید تقریباً مشابه نسل قبل است. تنها شاهد وجود تفاوت‌هایی در عرض و ارتفاع دستگاه هستیم. اندازه نمایشگر نیز بزرگ‌تر از قبل شده است. ضخامت این دستگاه، تنها ۶.١ میلی متر و بسیار نازک است. این رقم، مشابه نسل قبل می‌باشد. در قاب پشتی، شاهد استفاده از دوربین اصلی تکی و گوشه‌های گرد دستگاه هستیم.

حسگر تشخیص اثرانگشت مانند برخی دیگر از آیپدها، با دکمه پاور ادغام شده است و بر روی فریم دستگاه قرار دارد. اسپیکرهای iPad Mini 6، به طور چشمگیری پیشرفته‌تر از قبل شده‌اند. درگاه لایتنیتگ، بالأخره از این سری حذف شده است و شاهد به کارگیری درگاه شارژ Type-C هستیم. رندر آیپد Mini 6، در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و رز گلد منتشر شده است. احتمالاً این تبلت، از نسخه کوچک‌تر قلم استایلس Apple Pen پشتیبانی خواهد کرد. احتمال به کارگیری تراشه A14 Bionic نیز کم نیست. یک نسخه 5G از آیپد مینی ۶ وجود خواهد داشت. در نهایت، این دستگاه جذاب در اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

رنگ بندی آیپد مینی ۶

رنگ بندی آیپد مینی ۶

نظر شما در مورد iPad Mini 6 و طراحی آن چیست‌؟ چه ویژگی این دستگاه را از بقیه تبلت‌ها متمایز می‌کند؟ آیا آیپد مینی ۶ را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️