حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۳۰ اس (Galaxy A30s) با دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی ای ۳۰ حدودا ۶ ماه پیش و در MWC 2019 در کنار گلکسی ای ۵۰ رسما معرفی شد. همانطور که در مطلب قبلی خواندیم گلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50s) رسما معرفی شد و حالا نوبت به گلکسی ای ۳۰ اس است. گلکسی ای ۳۰ اس (Galaxy A30s) با دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۳۰ اس (Galaxy A30s)

گلکسی ای ۳۰ اس

گلکسی ای ۳۰ اس

گلکسی ای ۳۰ به عنوان آپدیتی بر مدل ارزانتر گلکس ای ۳۰ ارایه شده است و این گوشی جدید هم مانند برادر بزرگتر خود طراحی مسحور کننده با چهار رنگ متفاوت دارد.

دوربین پشتی این گوشی نیز از 16 به 25 مگاپیکسل (با دیافراگم f/1.7) بروزر شده و یک دوربین جدید 8 مگاپیکسلی نیز به مجموعه ماژول اضافه شده و در کنار دوربین عمق میدان 5 مگاپیکسلی دستگاه قرار می‌گیرد. دوربین سلفی در این گوشی تغییری نداشته و همان سنسور 16 مگاپیکسلی باf/2.0 قبل است.

ویژگی بسیار جذاب دیگر این گوشی انتقال سنسور اثر انگشت از پشت گوشی در نسخه اولیه به زیر نمایشگر در Galaxy A30s است. اما این نمایشگر هم مانند قبل از پنلی با فناوری ساختInfinity-V و البته تکنولوژی Super AMOLED استفاده خواهد کرد که رزولوشن 720 در 1560 پیکسل را در اندازه 6.4 اینچی خود ارائه می‌دهد.

مشخصات گلکسی ای ۳۰ اس

مشخصات گلکسی ای ۳۰ اس

متأسفانه به دلایل نامعلوم شاهد کاهش رزولوشن از 1080+ پایه در نسخه A30 به 720p+ در این نسخه هستیم که شاید اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را نگاه کنیم تنها بتواند موجب قرار گرفتن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در کنار افزایش زمان شارژدهی و عملکرد بهتر باتری دستگاه شود.

در بخش پردازشی نیز اگزینوس ۷۹۰۴ همراه با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 4000 میلی‌آمپر ساعت باتری که با شارژر 15 واتی شارژ می‌شود را می‌توان در مورد ویژگی‌های این گوشی نام برد.

نظر شما درباره گلکسی ای ۳۰ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

قیمت مشخص نشده؟!
نسبت به a30 پیشرفت خوبی داشته

Amir galaxy

طراحی قشنگی هم داره😍

Taskin

A50 با مشخصات بالاتر حدودا هم قیمت این قرار میگیره
چون از رزولوشن اعصابم بهن ریخت

afsoon

نمایشگر پس رفت بزرگی داشته و واقعا بخاطر یه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اونم احتمالا خنگ و کند نباید اینجوری میشد .از لحاظ سخت افزاری هم که احتمالا یه کوچلو پیشرفت داشته .بدنه هم که پلاستیکی هست .سامسونگ واسه از دست ندادن بازار باید بیشتر تلاش کنه .احتمالا این گوشی از قیمتی فراتر از دویست دلار و حتی دویست و پنجاه دلار داشته باشه .

android pie

خب حالا اینو ترجیح میدین یا mi A3

oppo

محصولات شیائومی با این رنج قیمتا میتونن هم امکانات بیشتر و هم قیمت پایین تر رو براتون به ارمغان بیارن.

m.b
#مصطفی مادرتو…

Milad7

جالب نیست

Amir galaxy

ارزش کم کردن رزولوشن رو داشت این تغییرات

vahid

🙈🙈🙈🙈🙈🤲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)