حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ تاریخی در شیائومی Mi Mix 4 ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی می میکس ۴ خود یک رکورد تاریخی درباره شایعات و معرفی نشدن دارد! مثلا ما از مهر ۱۳۹۸ اخبار تاریخ معرفی این محصول را داشتیم اما هنوز معرفی نشده است. با این حال امروز و در شایعه جدید گفته می شود که سرعت شارژ تاریخی در شیائومی Mi Mix 4 ارایه خواهد شد.

شیائومی Mi Mix 4

پیش از معرفی شیائومی می میکس آلفا حتی گزارشات زیادی در مورد شیائومی Mi MIX 4 وجود داشت. از معرفی آن دستگاه بیش از یک سال و نیم می گذرد. حتی معرفی شیائومی می میکس فولد هم دو ماه پیش انجام شد. با این حال برخی کاربران هنوز منتظر نسل جدید خانواده سنت شکن Mi Mix هستند.

گزارشات اخیر نشان می دهد که شیائومی Mi Mix 4 به تازگی گواهی های چینی را دریافت کرده است. این گزارش ادعا می کند که قدرت شارژ سریع این گوشی هوشمند “رکورد تاریخی” است.

در ماه فوریه، مقررات موقت مربوط به مدیریت رادیویی تجهیزات شارژ بی سیم، صادر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات ایجاب می کند که قدرت انتقال نامی تجهیزات شارژ بی سیم تلفن همراه و قابل حمل، نباید بیش از ۵۰ وات باشد.

لوگو جدید شیائومی

لوگو جدید شیائومی

بنابراین، شیائومی Mi Mix 4 ممکن است با فناوری شارژ بی سیمی که توان حداکثر ۵۰ وات عرضه شود. با این حال، برای شارژ سیمی این تلفن هوشمند از توان شارژ بالاتر استفاده می کند. طبق گزارشات، شیائومی می میکس ۴ ممکن است با فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات ارائه شود. با این حال، ادعاهایی وجود دارد که ممکن است این دستگاه از توان ۲۰۰ وات استفاده نکند. برخی می گویند که می میکس ۴ از حداقل شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات به همراه فناوری شارژ سریع بی سیم ۷۰ وات استفاده خواهد کرد. حتی با این فناوری شارژ نیز رکورد جدیدی به ثبت خواهد رسید.

شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی حتی تاثیر مثبت در عمر مفید باتری دارد!

برای شارژ با قدرت بالا، ایمنی شارژ همیشه مورد توجه مصرف کنندگان عادی بوده است. طبق گفته مهندسان شیائومی، شارژ سریع ۲۰۰ وات به چهار روش محافظت می شود. این روش ها شامل موارد زیر است:

  1. ۱- دمای شارژ
  2. ۲- ولتاژ شارژ
  3. ۳- جریان شارژ
  4. ۴- پروتکل شارژ

همچنین در کل ۴۰ اقدام حفاظت برای ایمنی وجود دارد.

شیائومی معمولا در سری می میکس یک WoW Factor خوب قرار می دهد. شاید این شاخص شگفت انگیز در می میکس ۴ سرعت شارژ باشد و شاید دوربین سلفی زیر نمایشگر با کیفیت. شاید هم هردو، هیچ چیز مشخص نیست.

به معرفی می میکس ۴ امیدوار هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

احتمالا دوربین تاریخی هم خواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)