حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اقامت دائم السالوادور با سرمایه گذاری ۳ عدد بیت کوین

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

چند روز پیش بود که خبری را در ترنجی خواندیم مبنی بر این که السالوادور به اولین کشوری تبدیل خواهد شد که بیت کوین را به عنوان پول رایج می پذیرد. اما امروز نجیب ابوکیله، رئیس جمهور السالوادور با اظهارات جدید خود در توییتر به جذابیت طرح پیشنهادی خود افزوده است. اقامت دائم السالوادور با سرمایه گذاری بیت کوین در این کشور امکان پذیر خواهد بود.

اقامت دائم السالوادور با بیت کوین

چند روز پیش بود که اکثریت نمایندگان مجلس کشور به طرح رئیس جمهور نجیب ابوکیله برای استفاده از بیت کوین در این کشور واقع در آمریکای لاتین رأی مثبت دادند.

امروز با رای مثبت 62 عضو رسمی مجلس در مقابل 19 رای مخالف، طرح پیشنهادی رییس جمهور به تصویب رسید. بوکله در توضیح طرح مصوبه  افزود که این کشور قانون جدیدی را نیز به مجلس پیشنهاد می کند تا به موجب آن هر شخص با سرمایه گذاری 3 بیت کوین در اقتصاد السالوادور بتواند اقامت دائم این کشور را اخذ کند.

دولت بلافاصله اقامت دائمی این کشور را به کارآفرینان حوزه رمزنگاری اعطا می کند.

اقامت السالوادور

اقامت السالوادور

به نقل از yahoo، ابوکیله اذعان داشته است که این اقدام با هدف اشتغال زایی و فراهم کردن زمینه های اشتغال برای هزاران نفری است که اکنون خارج از چهارچوب اقتصاد قانونی این کشور فعالیت می کنند. وی خاطر نشان کرد که اکنون 70 درصد از مردم این کشور حساب بانکی ندارند و در اقتصادی غیر رسمی فعالیت می کنند.

جالب است بدانید، واحد رسمی پول السالوادور قبل از بیت کوین، دلار آمریکا بوده است. حدود یک چهارم شهروندان السالوادور در ایالات متحده زندگی می کنند و سال گذشته با وجود همه گیر شدن کرونا، بیش از 6 میلیارد دلار حواله به داخل این کشور ارسال کرده اند.

به نظر شما اقدامات رییس جمهور السالوادور چه تاثیری می تواند بر آینده بیت کوین و صنعت رمزنگاری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mobin7k

به اندازه تاثیر جیبوتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی