حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با آپدیت به HarmonyOS 2.0 تمامی اطلاعات گوشی شما به این نسخه انتقال داده خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

هواوی پیش از این، انتشار سیستم عامل HarmonyOS 2.0 خود را در چین آغاز کرده است. دیروز گزارشی را منتشر کردیم مبنی بر اینکه تعداد کاربران این سیستم عامل پس از یک هفته از زمان عرضه آن، به 10 میلیون نفر رسیده است. امروز اما، در مصاحبه با رسانه های چینی، این شرکت جزئیات مهمی در مورد روند ارتقا این نسخه اعلام کرده است. طبق بیانیه این شرکت، پس از آپدیت به HarmonyOS 2.0، تمام داده های گوشی کاربر از جمله بازی‌ها، عکس‌ها و برنامه‌ها بدون از دست دادن اطلاعات، به نسخه جدید انتقال داده خواهد شد.

انتقال اطلاعات گوشی پس از آپدیت به سیستم عامل HarmonyOS 2.0

به گزارش gsmarena، سیستم عامل HarmonyOS 2.0 برای کاربران فعلی که اقدام به ثبت نام نسخه عمومی بتا کرده اند، در مرحله انتشار نهایی قرار دارد. البته برخی از گوشی‌ها کماکان در نسخه بتا داخلی می باشند، اما هواوی در مورد بروزرسانی سریع و به موقع این دستگاه‌ها خوش بین است.

هنگامی که صحبت از انتقال اطلاعات از Android به HarmonyOS 2.0 می شود، شما می توانید اکثر داده‌ های خود از جمله عکس‌ها را، به این نسخه منتقل کنید. همچنین می توانید داده های موجود در برنامه هایی مانند WeChat ،QQ و سایر پیام رسان ها را نیز، حفظ کنید. با این حال، هنگامی که AppGallery به فروشگاه اصلی برنامه تبدیل می شود، باید مراقب برنامه هایی باشید که به طور رسمی توسط این فروشگاه پشتیبانی نمی شوند و برای انتقال داده ای آنها، باید به فکر راه دیگری باشید.

حفظ اطلاعات گوشی در HarmonyOS 2.0

حفظ اطلاعات گوشی در HarmonyOS 2.0

این اطلاعات ممکن است مربوط به فروشگاه های چینی نیز باشد که مدت ها پیش توسط گوگل تحریم شده بودند. کسانی که از گوشی‌ های هواوی دارای سرویس GMS در بازارهای خارج از کشور چین استفاده می کنند، قطعاً شاهد این خواهند بود که برخی از عملکردهای برنامه های خود را به صورت جزئی از دست می دهند یا حتی نمی توانند به طور کلی با سیستم عامل هارمونی کار کنند.

در همین حال باید اضافه کنیم که گوشی های هوشمند Honor که قبل از جداشدن این شرکت از هواوی نیز، عرضه شده بودند، همچنان به سیستم عامل جدید بروزرسانی می شوند و در نهایت گزینه مهاجرت به HarmonyOS را دریافت خواهند کرد.

توسعه دهندگان HarmonyOS 2 به بیش از ۵۰۰ هزار نفر می رسند!

نظر شما راجع به ویژگی انتقال اطلاعات به HarmonyOS 2.0 بدون حذف آنها چیست؟ آیا شما این سیستم عامل را بر روی گوشی هواوی و یا آنر خود نصب کرده و از آن راضی بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

من در حال حاظر که با گوشی آنر ویو ۲۰ کار میکنم و گوشیم خدمات گوگل رو ساپورت میکنه تا زمانی که یه گوشی دیگه نخریدم آپدیت نمیکنم.
من همیشه بعد ۶ ماه در صورت توان مالی گوشیم رو تعویض میکردم این سری اگه بشه میخوام اینو نگه دارم و بعد خرید گوشی جدید این رو به هارمونی آپدیت کنم.
به نظرم سیستم عامل جدید هم میتونه خیلی خوب باشه هم بد مثل شمشیر ۲ لبست.

Sarnevesht

از چه لحاظ بد باشه؟ 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی