حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران HarmonyOS در کم‌تر از یک هفته به بیش از ١٠ میلیون نفر رسید

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | HarmonyOS، اخبار، هواوی

هواوی در مراسم ١٢ خرداد خود، از نسخه نهایی HarmonyOS به صورت رسمی رونمایی کرد. این نسخه، برای خیل عظیمی از دستگاه‌های هواوی در نظر گرفته شده است. پیش از این، در مورد ارسال آپدیت HarmonyOS 2.0 برای موج اول دستگاه‌های هواوی گفته بودیم. در همین راستا، تعداد کاربران HarmonyOS در کم‌تر از یک هفته، از مرز ١٠ میلیون نفر گذشته است!

تعداد کاربران HarmonyOS

در حین مراسم رونمایی از HarmonyOS، شاهد اعلام اخبار هیجان انگیزی بودیم. هواوی، به طور رسمی اعلام کرد که در لیست دریافت کنندگان HarmonyOS، از گوشی‌های حدود ۴ سال پیش حضور دارند. به همین ترتیب، شاهد دو چندان شدن HarmonyOS نسبت به گذشته بودیم.

 

لیست دستگاه هایی که آپدیت HarmonyOS را دریافت می کنند: از هواوی Mate 9 و P10، سری اقتصادی به صورت محدود

 

اما اکنون، شاهد انتشار آمار هیجان انگیزی از انتشار به روزرسانی این نسخه رسیده هستیم. به گفته Realmicentral، هواوی از HarmonyOS به عنوان یک رابط بین تمام پلتفرم‌ها رونمایی کرد. از این نسخه، می‌توان در محصولات مختلفی بهره گیری کرد. اما بر اساس اظهار یکی از بلاگرهای معتبر چینی در Weibo، تعداد کاربران HarmonyOS در نسخه نهایی، از مرز ١٠ میلیون نفر عبور کرده است. به همین ترتیب، تلاش هواوی برای ارسال به روزرسانی HarmonyOS کاملاً مشهود است. این رسم قابل توجه، تنها در عرض یک هفته و حتی کم‌تر به دست آمده است.

هواوی در حین مراسم رونمایی از HarmonyOS و اعلام دستگاه‌های عضو در این پروژه، از برنامه به روزرسانی گسترده خود به عنوان “بزرگ‌ترین ارتقاء در تاریخ هواوی” یاد کرد. البته هواوی، حرف درستی را هم زده است. چرا که هیچ وقت شاهد انتشار چنین لیست بلند بالایی از سوی چینی‌ها نبوده‌ایم. به همین دلیل، بیش از ١٠٠ دستگاه مختلف دریافت کننده آپدیت HarmonyOS خواهند بود. انتشار این به روزرسانی، به زودی برای بیش از ٢٠٠ میلیون کاربر فعال نیز انجام خواهد شد.

کیک HarmonyOS

کیک HarmonyOS به مناسبت انتشار این نسخه برای حدود ١٠ میلیون کاربر!

بر اساس اظهارات یکی دیگر از بلاگرهای معروف چینی و سخنان رئیس بخش مصرف کنندگان نرم افزاری هواوی، این رقم تأیید شده است. همچنین این بلاگر ذکر کرده است که تعداد دستگاه‌های دریافت کننده HarmonyOS، تا پایان سال جاری میلادی به حدود ٣۶٠ میلیون دستگاه خواهد رسید. اما به توسعه دهندگان HarmonyOS می‌رسیم. آقای وانگ چنگلو، ادعا می‌کند که هم اکنون ۶٠٠ تا ٧٠٠ هزار توسعه دهنده در اختیار HarmonyOS قرار دارد.

وی امیدوار است که این رقم تا پایان سال ٢٠٢١، به ١.٢ میلیون توسعه دهنده برسد. وی امیدوار است که تعداد توسعه دهندگان HarmonyOS تا اواخر سال بعد، به ١٠ میلیون نفر رسیده و شاهد وجود سرویس‌های زیادی باشیم. او می‌گوید که پس از این اقدام، بیش از ١٠ میلیون اپ برای HarmonyOS انتشار خواهد یافت! گفته می‌شود که توسعه دهندگان مختلفی از هر نقطه جهان، می‌توانند در توسعه سرویس‌های جدید HarmonyOS شرکت کنند. به همین ترتیب، هواوی سرمایه زیادی را به این بخش اختصاص داده است.

نظر شما در مورد این رقم چیست؟ آیا هواوی می‌تواند تا پایان سال به ٣۶٠ میلیون کاربر برای HarmonyOS برسد؟ رقم کنونی کاربران HarmonyOS چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

آیا هواوی می‌تواند تا پایان سال به ٣۶٠ میلیون کاربر برای HarmonyOS برسد؟ رقم کنونی کاربران HarmonyOS چطور است؟
بستگی داره واسه اونایی که دریافت مکنن تا چه حد «بی‌نقص» عمل کنه، که اگه اینجوری باشه به صورت انفجاری گسترش پیدا میکنه

Sarnevesht

دقیقا👌
البته همینجوری هم خیلی از کاربرا بخاطر تبلیغاتی که هواوی کرده و فیلم هایی که منتشر شده اشتیاق زیادی برای امتحان کردن این سیستم عامل دارن. یکیش خود من که دوس دارم روی میت 10 و پی 10 تستش کنم ببینم عملکردشون چطور میشه

tochalist

وقتی سرویس گوگل نداره به تف لعنت نمی ارزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️