حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی حسگر تصویر جدید ایزوسل سامسونگ مشخص شد: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، سامسونگ

حدود ۸ ماه پیش بود که سامسونگ حسگرهای تصویر جدید خود در زیرشاخه ایزوسل و با سایز پیکسل ۰.۷ میکرومتری را رونمایی کرد. از آن زمان، تنها حسگر تصویر مطرح معرفی شده توسط این شرکت، ISOCELL GN2 می باشد که به عنوان پرچمدار این سری و با لقب بزرگترین حسگر تصویر موبایل (البته تا قبل از معرفی شارپ Aquos R6) شناخته می شد که در گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا نیز شاهد بکارگیری آن بودیم. به تازگی اما، مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد تا از حسگر تصویر جدید ایزوسل خود در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی کند.

حسگر تصویر جدید ایزوسل سامسونگ

به نقل از وب سایت gsmarena و طبق جدیدترین تیزری که دیروز بخش ISOCELL سامسونگ در حساب توییتری خود منتشر کرد، غول کره ای در نظر دارد تا حسگر تصویر جدید خود را در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ معرفی کند. به نظر می رسد این سنسور، به عنوان جانشین حسگرهای ۸ ماه پیش سامسونگ می باشد که البته شایعه شده است که از همان سایز پیکسل ۰.۷ و یا ۰.۸ میکرونی بهره برده و ارتقایی از این جهت را تجربه نخواهد کرد.

 

 

طبق محتویات تیزر نشان داده شده، سامسونگ شعار “ISOCELL برای همه” را برای این سنسور در نظر گرفته، که به بکارگیری آن در یک گوشی به ظاهر میان رده اشاره می کند؛ و نه یک جانشین بالارده برای نمونه هایی مانند سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 با سایز ۱/۱.۳۳ اینچی استفاده شده در داخل گوشی پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S21 Ultra و یا حتی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 با سایز ۱/۱.۱۲ اینچی داخل شیائومی Mi 11 Ultra.

برخی منابع نزدیک به شرکت اما، به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید برای جایگزینی نمونه ۴۸ مگاپیکسلی با سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتر اشاره دارند که قرار است در گوشی های آینده و در سطح میان رده سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد.

حال باید تا دو روز دیگر منتظر ماند و دید که این شرکت چه فناوری های جدیدی را برای سنسور جدید خود در نظر گرفته است.

دوربین گلکسی S21 Ultra به خوبی دوربین های گلکسی S21 و گلکسی + S21 نیست!

نظر شما راجع به حسگر تصویر جدید ایزوسل سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببینیم و تعریف کنیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی