حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر حسگر تصویر ۱ اینچی دوربین شارپ Aquos R6 را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | دوربین، شارپ

با معرفی هر سری جدیدی از گوشی های هوشمند، ما شاهد آن هستیم که شرکت ها چگونه کیفیت دوربین آنان را “خوب” نشان می دهند. هواوی پیش از این، جایگاه اول بزرگترین حسگرهای دوربین را برای چندین سال متوالی در میان گوشی های موبایل حفظ کرده بود. در اوایل سال 2021، ابتدا سامسونگ با گلکسی S21 Ultra خود پیش افتاد، اما مدت زیادی طول نکشید چراکه شیائومی با هیولای Mi 11 Ultra به صحنه آمد. با این حال، جدیدترین مدعی در این زمینه، هیچکدام از برند های بالا نیست. شارپ Aquos R6 که حدود دو هفته پیش رونمایی شد، لقب بزرگترین سایز سنسور دوربین ها را تا به اینجا یدک می کشد. به تازگی، نمونه عکس های دوربین شارپ Aquos R6 منتشر شده که کیفیت خیره کننده آن را به رخ می کشد.

نمونه عکس های دوربین شارپ Aquos R6

شارپ در ماه مه، Aquos R6 را معرفی کرد. این گوشی از این ماه در دسترس قرار می گیرد، اما از هم اکنون فقط در داخل ژاپن به فروش می رسد. این موضوع مانع از تحسین ما مبنی بر استفاده از چنین حسگر تصویری در آن نمی شود. علاوه بر این، این نوآوری مطمئناً بزودی به سایر برندها و پرچمداران دیگر نیز، منتقل خواهد شد.

Aquos R6 دارای یک سنسور دوربین 1 اینچی می باشد که بزرگترین حسگری است که در تلفن های هوشمند مدرن دیده ایم. به عنوان مثال این اندازه سنسور، در دوربین های کامپکت مانند Sony-ZV1 استفاده شده است. بنابراین، داشتن آن در یک گوشی موبایل واقعاً هیجان انگیز است.

گوشی پرچمدار شارپ AQUOS R6 با سنسور ۱ اینچی دوربین و نمایشگر ۲۴۰ هرتز رسما معرفی شد

بعلاوه، سایر قسمتهای این گوشی دوربین محور نیز، مسلماً چشمگیرترین مشخصاتی است که تاکنون دیده ایم: یک صفحه نمایش با رزولوشن 1260×2730 و رفرش ریت 240 هرتز، با حداکثر 2000 نیت روشنایی! به عنوان مثال، سایر پرچمداران به سختی از مرز 1500 نیت عبور می کنند و اغلب نیز با نمایشگرهای 120 هرتز ارائه می شوند(به استثنای آیفون 12).

فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در نوع خود بی رقیب است؛ چراکه سطح آن 11 برابر بیشتر از سایر اسکنر های اثر انگشت معمولی در تلفن های دیگر را پوشش می دهد، که باعث می شود استفاده از آن بسیار راحت تر باشد.

اما، برگردیم به موضوع اصلی بحث! در حالی که صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت این گوشی هنوز تست نشده است، ما چند نمونه تصویر واقعی ثبت شده توسط دوربین Aquos R6 در اختیار داریم که باهم نگاهی به آن می اندازیم:

نکته: لازم به ذکر است که به دلیل محدودیت های آپلود، شما می توانید با مراجعه به سایت منبع، عکسهای بیشتری را به همراه کیفیت اصلی آنها مشاهده کنید.

مجموعه اول تصاویر شامل چندین عکس از منظره است. تصویر سوم با سطوح فوق العاده تفکیک پس زمینه (بوکه) برجسته شده است. در این عکس از هیچ “حالت بوکه” خاصی استفاده نشده. این تاری، در واقع به لطف حسگر بزرگ و دیافراگم F1.9 گسترده آن می باشد.

نمونه عکس های شارپ Aquos R6

نمونه عکس های شارپ Aquos R6

دسته دوم عکس ها نشان می دهد که دوربین در پرتره های افراد و محیط های دارای نور مختلط چقدر خوب عمل می کند. باز هم، تفکیک پس زمینه بدون حالت های خاص تقریباً در هر نمونه قابل توجه است (مخصوصاً در حالتی که دوربین به سوژه نزدیکتر است).

نمونه عکس های شارپ Aquos R6

عکس آخر که به صورت مونوکروم ثبت شده، دارای HDR عالی بوده و به نظر چشمگیر می آید؛ دقیقا هر آنچه که از یک عکس سیاه و سفید می خواهید. همچنین توجه کنید که این تصویر با دوربین اصلی گرفته شده است و نه با لنز اختصاصی مونوکروم.

نمونه عکس های شارپ Aquos R6

در نهایت، نظر شما راجع به نمونه عکس های ثبت شده توسط دوربین گوشی شارپ Aquos R6 چیست؟ به نظر می رسد که حسگر تصویر بزرگ به واقع وظیفه خود را به خوبی انجام داده است!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

پشم هایم

Mahdi

هر چند وقت یه همچین عکسایی بزارید که پشم بریزه

Mahdi

عجب عکس هایی موهام ریخت😐😐

Mr.A

عجب عکسای خفنی نایس😲

AŁɪ

بعضیاشون زیاد خفن نیستن که اینقدر تعجب کردید 😐 مخصوصا پایینی ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی