حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی S21 Ultra به خوبی دوربین های گلکسی S21 و گلکسی + S21 نیست!

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ

قرار بود گلکسی S21 Ultra به خصوص در بخش دوربین دست بالا را داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد که دوربین در بخش ضبط فیلم حرکت آهسته، به خوبی گوشی های قیمت پایین گلکسی S21 و  گلکسی + S21 نیست. گوشی پرچمدار سامسونگ نمی تواند فیلم های 960 فریم بر ثانیه را با کیفیت مورد انتظار ضبط کند.

کیفیت دوربین گلکسی S21 Ultra در ضبط فیلم حرکت آهسته :

اگرچه هر سه گوشی سری گلکسی S21 می توانند فیلم های آهسته با سرعت 960 فریم بر ثانیه را ضبط کنند، اما گلکسی S21 و گلکسی + S21 می توانند بدون هیچ برنامه جانبی این کار را با کیفیت بهتری انجام دهند. از طرف دیگر، گلکسی S21 Ultra فیلم های 480 فریم بر ثانیه را به صورت دیجیتال به فیلم های آهسته 960 فریم بر ثانیه ارتقا می دهد؛ به این معنی که فریم ها را دوبرابر می کند. در نتیجه، فیلم های آهسته با وضوح 960 فریم بر ثانیه که با استفاده از گلکسی S21 Ultra ضبط شده اند، به خوبی فیلم های آهسته گرفته شده توسط گلکسی S21 و گلکسی + S21 نخواهند بود.

گلکسی S21 Ultra

 

سامسونگ تصریح کرده است که نقص گلکسی S21 Ultra به دلیل بزرگ تر بودن حسگر 108 مگاپیکسلی آن یعنی ایزوسل اچ ام 3 ( 3ISOCELL HM) است که سرعت شاتر کمتری نسبت به حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده شده در گلکسی S21 و گلکسی + S21 دارد. به جای محدود کردن گوشی های گلکسی S21 به فیلم های 480 فریم بر ثانیه، این شرکت تصمیم گرفت تا فیلم های گلکسی S21 Ultra را ارتقا دهد. این غول فناوری کره جنوبی سال گذشته نیز در مورد گلکسی S20 Ultra همین شیوه را اتخاذ کرد و کیفیت فیلم را از 480 فریم بر ثانیه به 960 فریم بر ثانیه ارتقا داد.

مطمئن نیستیم که چه تعداد از افراد از قابلیت ضبط فیلم حرکت آهسته بر روی گوشی های خود استفاده می کنند، اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به طور گسترده از این ویژگی استفاده می کنید، باید هنگام خرید، تفاوت بین گوشی های گلکسی S21 را به خاطر بسپارید.

به نظر شما این نقطه ضعف بزرگی برای گلکسی S21 Ultra خواهد بود یا می توان ازآن چشم پوشی کرد؟؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

خنده داره و عجیب.

mostafa3

احتمالا سنسورهای 12 مگاپیکسلی نسخه پایه s21 ساخت سونی باشه بدون مشکل اسلوموشن میگیرن

Dr.Nazer

“سامسونگ تصریح کرده است که نقص گلکسی S21 Ultra به دلیل بزرگ تر بودن حسگر 108 مگاپیکسلی آن یعنی ایزوسل اچ ام 3 ( 3ISOCELL HM) است که سرعت شاتر کمتری نسبت به حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده شده در گلکسی S21 و گلکسی + S21 دارد.”

به دلیل “بزرگ‌تر بوون حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی”

چرا متن رو کامل نمی‌خونید قبل کامنت دادن😭

Dr.Nazer

بودن*

mostafa3

دوست عزیز این سنسور از سنسور imx700 سونی کوچکتره چرا اون همچین مشکلی نداره
بهانه جوی سامسونگ قابل قبول نیست
imx700 سایز 1/2.8 اینچ
hm3 سایز 1/3.3 اینچ

Mahdi

سامسونگ جان زحمت کشیدی 😆

Mahdi

نه که خیلی از دوربین استفاده میکنم برم از صحنه آهسته هم استفاده کنم ، این مورد واسه من مهم نیست البته کسانی هستن که واسشون مهمه ، یه سوال می۱۱ هم نرم افزاریه؟ 🤔

mostafa3

💯

نیما عرفانی

#Speed Test G
Qualcomm Snapdragon 888>Samsung Exynos 2100
✓https://wccftech.com/galaxy-s21-ultra-exynos-2100-vs-snapdragon-888-speed-test/amp/

Mahdi

اسنپ ۸۸۸ رو تو تست ها دیدم خیلی هم بد نبود

Mahdi

داستان های دکسومارک ادامه داره
امتیاز سلفی نوت۲۰الترا اسنپدراگون رنگ مشکی اومد ۹۷ و کمتر از مدل اگزینوس رنگ مسی

Taha

حاجی اینا معتادن؟!
باید بهشون آب هویج بدم!

Mahdi

صددرصد

ramin123

اول فکر کردم در کل اینجوریه تا این که متن رو خوندم، تو مقایسه هایی که از s21 ultra با 12 Pro max هم دیدم، تو صحنه آهسته ضعیف تر بود و حالت Night که آیفون بهتر عمل می کرد با وجود این که سنسور کوچکتری داره ولی چه داینامیک رنج و زومی داشت s21 ultra

s.h

این چند روز یو.تیوب پر از برسی افراد متخصص شده , بخصوص درباره دوربین s21 ultra که اکثرا میگن بهترین دوربین عکسبرداری رو در حال حاضر داره میتونید برید برسی ها رو ببینید از mrwhosetheboss تا mkbhd , supersaff و…

Milad7

خخخخ الان دگزو میاد 115 میده =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی