حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت حسگر تصویر دوربین سامسونگ از سال آینده میلادی و به شکل قابل توجه

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ یکی از بازیگران اصلی بازار حسگرهای تصویر دوربین موبایل است. این شرکت با عرضه حسگرهای تصویر متنوع در بازار، روحی متفاوت در آن دمید. با این وجود به نظر می‌رسد که افزایش قیمت حسگر تصویر دوربین سامسونگ از سال آینده میلادی و به شکل قابل توجه انجام می‌شود.

گران شدن قیمت حسگر تصویر سامسونگ تا ۳۰ درصد

به گفته منابع صنعتی نزدیک به یک رسانه چینی، سامسونگ به شرکای سخت افزاری خود در مورد افزایش قیمت قطعات CIS (حسگرهای تصویر دوربین) اطلاع داده است. از سال آینده، غول فناوری کره‌ای قیمت برخی از قطعات را 25 درصد و برخی دیگر را تا 30 درصد افزایش می دهد.

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حسگر تصویر CMOS در جهان است و برای اولین بار در دو سال گذشته، این شرکت کره‌ای شاهد افزایش سفارشات بوپ.

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، حداقل در دو سال گذشته نسبتا کساد بود و اکنون بالاخره در حال افزایش است، به همین دلیل سامسونگ به اندازه کافی برای افزایش قیمت‌ها احساس اطمینان می‌کند.

این گزارش همچنین می گوید که افزایش قیمت عمدتاً بر حسگرهای با وضوح بالا یعنی 32 مگاپیکسل و بالاتر تأثیر می گذارد. باید دید که آیا این تغییر به طور قابل توجهی بر قیمت گوشی های هوشمند به طور کلی و گوشی‌های خود سامسونگ تأثیر می گذارد یا خیر.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید این افزایش قیمت چه تاثیری در تجربه مصرف‌کننده دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)