حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دوربین سلفی زیر نمایشگر نخواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

انتظار داریم که Galaxy S22 در اوایل سال 2022 معرفی شود، بنابراین برای هرگونه انتشار جزئیات آن، هنوز خیلی زود است. با این حال، شایعه ای در مورد گوشی پرچمدار آینده سامسونگ در اینترنت منتشر شده که بیان می کند، غول کره ای تصمیمی مبنی بر استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در گلکسی اس ۲۲ خود ندارد.

عدم استفاده سامسونگ از دوربین سلفی زیر نمایشگر در گوشی گلکسی اس ۲۲

گزارشات جدید منتشر شده توسط اشخاصی از داخل کره جنوبی به SamMobile گفته اند که ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است که سیستم دوربین سلفی زیر نمایشگر خود را در گوشی گلکسی اس ۲۲ استفاده نکند. گفته می شود که غول فناوری مستقر در کره جنوبی، از کیفیت تصویر ثبت شده توسط این دوربین راضی نبوده و در عین حال، ظرفیت تولید این فناوری برای میلیون ها واحد از گوشی گلکسی اس ۲۲، کافی نیست.

با این حال، گفته می شود که این تکنولوژي در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ و در نسل آینده سری نوت سامسونگ به تولید انبوه رسیده و استفاده خواهد شد.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳ کماکان از این تکنولوژي بهره خواهد برد

در همین گزارش عنوان شده است که علی رغم عدم ارائه دوربین زیر نمایشگر در گلکسی S22، این فناوری همانطور که قبلا بیان شده بود، در Galaxy Z Fold 3 استفاده خواهد شد. اگرچه در همین گوشی نیز، دوربین زیر نمایشگر فقط مختص صفحه نمایش داخلی آن بوده و صفحه خارجی، کماکان از سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی بهره خواهد برد.

دیگر مشخصات و شایعاتی که درباره گلکسی اس ۲۲ شنیده ایم این است که این گوشی از یک دوربین پریسکوپ ارتقا یافته با قابلیت زوم پیوسته (برای مدل Ultra)، دوربین اصلی بزرگتر و لرزگشیر سنسور شیفت بهره می برد. علاوه بر این، پردازنده بعدی ساخت سامسونگ (احتمالاً Exynos 2200) نیز، از گرافیک برپایه معماری AMD استفاده خواهد کرد که عملکرد و کیفیت آن را افزایش می دهد. طبق انتظارت، این تراشه در نسخه جهانی پرچمدار سامسونگ ارائه خواهد شد و در نسخه های مخصوص کره و ایالات متحده، از جدیدترین پردازنده تولید شده توسط کوالکام استفاده می شود.

پردازنده Exynos 2200 با گرافیک AMD امسال در لپ تاپ های ویندوز سامسونگ استفاده می شود

نظر شما راجع به عدم استفاده سامسونگ از دوربین سلفی زیر نمایشگر در گوشی گلکسی اس ۲۲ آینده این شرکت چیست؟ هنوز مشخص نشده است که در صورت کیفیت نامطلوب این دوربین، سامسونگ چطور تصمیم گرفته تا در گلکسی زد فولد ۳ از آن استفاده کند؟ شاید علت بکارگیری دوربین سلفی دوم در سوراخ نمایشگر رویی، به نوعی پوشش و جبرانی برای کیفیت پایین احتمالی دوربین سلفی زیر نمایشگر آن باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا سامسونگ نمیخواد تو سری S ازش استفاده کنه؟
تنها یه دلیل داره اونم اینه که ما تنها دوربین باکیفیت پرچمدار سامسونگ یعنی ۴۰ مگاپیکسل رو فقط تو سری S اولتراش دیدیم و بقیه نسخه های پرچمدار مثل نسخه پایه S سری نوت و تاشوهاش از ۱۰ مگاپیکسلی استفاده میکنه به خاطر همینه که اول قصد داره تو سری ZFold3 ازش استفاده کنه.

mostafa3

اون 40 مگاپیکسلی تفاوتی با 10 مگاپیکسلی نداره فقط نمایشی هست بازی با اعداد
امتیاز سلفی هم تفاوت خاصی با هم ندارن

داداش مطمئنی فرقی ندارن.؟
رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل از ۱۰ مگاپیکسل بالاتره و ثبت جزئیاتشم بیشتر از دهه. ولی هردوتاشون کیفیت خیلی خوببی دارن.

و یه دلیل اصلیشم اینه که اگه دوربینش رضایت بخش نباشه سامسونگ تو فروش بخش موبایلش ضرر میکنه.

ali karimi

سلام، خب بقول همین تبر طبیعیه که اینکارو نکنه چون هرچی باشه گوشی پرچمداره، هنوز دوربین زیر نمایشگر فراگیر نشده و عیبهاش برطرف نشده، کافیه یه اشکال کوچیک پیدا بشه که حتی با آبدیت هم درست نشه اونوقت این میشه یه فاجعه به تمام معنا،سامسونگ فقط چیپست خوب، دوربین های خوب، فست شارژ های قویتر با طراحی خوب برای گوشیهاش بزاره بسه، دوربین زیر نمایشگر نخواستیم در حال حاضر تا چندسال آینده که کامل بی عیبو نقص بشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی