حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اندروید اپ ایرتگ اپل و حریم خصوصی بهتر در آپدیت بعدی آن اضافه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های داغ

ردیاب هوشمند اپل با نام AirTags با هیاهوی نسبتا زیادی در رویداد بهاره این شرکت در ماه آوریل معرفی شد. در حالی که اپل به ویژگی های متمرکز بر حریم خصوصی این گجت خود می بالید، پس از عرضه آن، چندین خبر منتشر شد که نشان می دادند که این دستگاه قابل هک کردن بوده و روش های زیادی برای تعقیب افراد با استفاده از آن وجود دارد. همچنین یکی از معایب این ردیاب، انحصار آن برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS اپل بود. با این حال، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که در آپدیت پیش رو که مخصوص ایرتگ منتشر خواهد شد، حریم خصوصی آن را افزایش داده و نسخه اندروید اپ آن نیز، در دسترس قرار می گیرد.

حریم خصوصی بهتر در آپدیت آینده ایرتگ

پیش از این، روش متداولی وجود داشت که می توانستید AirTag خود را در کیف شخص دیگری قرار داده تا بتوانید وی را ردیابی کنید. در آن زمان، اپل ایرتگ را تنظیم کرده بود تا پس از سه روز جدا شدن ردیاب از صاحب خود، صدایی پخش کند. اکنون اما، این شرکت در حال تجدید نظر قابلیت خود برای یک زمان تصادفی بین ۸ تا 24 ساعت می باشد. بنابراین اگر کسی به طور مخفیانه ایرتگی را در کیف شما قرار دهد، هشدار آن زودتر پخش شده و شما سریع تر متوجه آن خواهید شد.

اپل امروز این آپدیت را برای همه دستگاه های ایرتگ منتشر می کند. برای بروزرسانی ردیاب خود، فقط کافیست آن را به آیفون خود نزدیک کنید.

اپ ایرتگ

اپ ایرتگ

ارائه نسخه اندروید اپ ایرتگ

در حال حاضر، فقط در صورت داشتن آیفون است که می توانید مکان دقیق AirTag “گمشده” خود را که می تواند به هر جسمی متصل شده باشد، شناسایی کنید. برای حل این مشکل، اپل قول داده است که یک اپ اندرویدی را که می تواند از سرویس “Find My” استفاده کند، منتشر کند. این شرکت در مصاحبه با CNET اعلام کرده است که اواخر امسال، می توانید منتظر انتشار این برنامه باشید.

دستگاه های مجهز به iOS می توانند ایرتگی را که متعلق به صاحب آن نیست، تشخیص داده و اگر به مرور زمان ایرتگ ناشناخته از مکانی به مکان دیگر با آن فرد همراه باشد، به کاربر اطلاع دهند. با این حال، مشخص نیست که آیا این ویژگی، منحصر به iOS خواهد بود و یا می توان ایرتگ را به عنوان ردیاب هوشمند با همه انواع دستگاه های اندرویدی نیز، همگام سازی کرد.

اپل AirTag در تمام مناطق از قابلیت ردیابی دقیق پشتیبانی نمی‌کند!

نظر شما راجع به انتشار نسخه اندرویدی اپ ایرتگ و همچنین افزایش حریم خصوصی آن توسط اپل چیست؟ آیا تجربه کار با این گجت جذاب را داشته و از دقت و کارکرد آن راضی بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی