حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو M3 Pro با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، عمر باتری

پوکو گوشی‌های اقتصادی فراوانی دارد. اما با وجود این اقتصادی بودن، عملکرد رضایت بخشی را از آن‌ها شاهد هستیم. پوکو M3 Pro یکی از این گوشی‌ها است. این گوشی به تازگی در تست و بررسی‌ها ظاهر شده است. به همین دلیل، قصد داریم تا به عمر باتری پوکو M3 Pro بپردازیم.

پوکو ام ٣ پرو

پوکو پیش از این در سری M خود گوشی‌هایی را رونمایی کرده بود. اما آخرین گوشی این سری، Poco M3 Pro 5G نام دارد. این گوشی، دارای مشخصات برجسته‌ای از جمله تراشه Dimensity 700 و به دنبال آن، پشتیبانی از اینترنت 5G است. از زمان رونمایی این گوشی، حدود دو هفته گذشته است.

 

گوشی Poco M3 Pro 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

اما به تازگی، مجموعه Gsmarena مانند همیشه در بین بررسی‌های خود، عمر باتری این دستگاه‌ها را اعلام کرده است. این بار، نوبت به Poco M3 Pro 5G رسیده است. در نهایت، می‌خواهیم نگاهی به نتایج و عمر باتری پوکو M3 Pro داشته باشیم. اما پیش از آن، اجازه دهید مروری بر مشخصات فنی این دستگاه نیز داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه Dimensity 700

– سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه رابط کاربری MIUI 12

– باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– پشتیبانی از توان شارژ ١٨ واتی

عمر باتری پوکو M3 Pro

عمر باتری Poco M3 Pro 5G

عمر باتری Poco M3 Pro 5G

در بخش حالت استفاده ترکیبی، نماینده جدید پوکو رقم ١٢١ ساعته را ثبت کرده است. این رقم، به عملکرد بسیار خوب پوکو M3 Pro در بخش بازدهی باتری اشاره دارد. به همین دلیل، با ثبت چنین رقمی عمر باتری پوکو M3 Pro در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. دوام حدوداً ٣٢ ساعته در بخش تماس 3G، یکی دیگر از نتایج این گوشی است. تست وب گردی این گوشی، در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتزی انجام شده است. به همین ترتیب، این گوشی در چنین حالتی ١٨ ساعت ماندگاری داشته است. در آخرین فاکتور این بخش، به حدود ١۶:٣٠ ساعت بازدهی در بخش پخش ویدئو با رفرش ریت ۶٠ هرتزی می‌رسیم. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Poco M3 Pro، ردمی نوت ١٠ ۵ جی، ریلمی ٨ ۵ جی و ریلمی ٧ ۵ جی موجود است:

مقایسه عمر باتری پوکو M3 Pro با رقبا

در نهایت، نوبت به بررسی عملکرد شارژر این گوشی است.

شارژر پوکو ام ٣ پرو ۵ جی

آخرین گوشی پوکو، دارای یک شارژر ٢٢.۵ واتی در قلب جعبه خود است. با این وجود، این گوشی از توان شارژ ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند. در هر صورت، چنین توان شارژی برای باتری نسبتاً حجیم ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، کم است. و اما نوبت به نتایج ثبت شده به وسیله این شارژر می‌رسد.

عملکرد شارژر Poco M3 Pro 5G

بنابر این تست، عملکرد شارژر پوکو M3 Pro، دقیقاً مشابه Redmi Note 10 5G است. حتی این گوشی، به گونه‌ای نسخه ری برند شده این گوشی می‌باشد. در نیم ساعت اول اتصال به شارژر، پوکو M3 Pro تا ٣٣ درصد شارژ می‌شود. در ادامه، زمان فول شارژ این گوشی در حدود ٢ ساعت ثبت شده است. این زمان، کم نیست اما خیلی هم آزار دهنده نیست.

نظر شما در مورد عمر باتری پوکو M3 Pro چیست؟ آیا این گوشی توانسته است بازدهی باتری مناسبی را ثبت کند؟ فکر می‌کنید که پوکو در ساخت و طراحی کدام گوشی خلاقیت بیشتری به خرج داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلیم عالی🙌🏼👌🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️