حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش درآمد HTC در سال ٢٠٢١ میلادی هم ادامه دار است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

کمپانی تایوانی HTC، یکی از برندهای با سابقه در تولید کننده محصولات الکترونیکی از جمله گوشی‌های هوشمند است. به طوری که اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید، متعلق به این کمپانی است. این بار، میزان درآمد HTC در جدیدترین گزارشات اعلام شده است. اما مانند روال سابق، شاهد کاهش درآمد HTC هستیم. در ادامه، بیشتر به جزئیات این موضوع می‌پردازیم.


کمپانی اچ تی سی، همچنان با مشکل کاهش درآمد کلی مواجه است

این کمپانی تایوانی، همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات است. به همین ترتیب، مجدداً شاهد انتشار اخبار تازه‌ای در مورد کاهش درآمد HTC هستیم. به نقل از Phonearena، میزان درآمد HTC در ٩ سال گذشته، با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو شده است. اما اغلب هر ساله درآمد این کمپانی، دچار رشد منفی نسبت به سال گذشته‌اش می‌شود. این کمپانی، طی انتشار گزارشات مالی و درآمد خود، به مبارزات پیش رو و کاهش درآمد مجدد اشاره کرده است.

موضوع مهمی که در این بین وجود دارد، افزایش این درآمد سالانه در صورت موفقیت محصولات آینده تایوانی‌ها است. به طور دقیق، کمپانی اچ تی سی طی سال جاری میلادی، تاکنون درآمد ٣٠۵ میلیون دلار جدید تایوان را گزارش کرده است. این رقم، معادل تنها ١١ میلیون دلار است. چنین درآمدی، بسیار کم است. در کل، این میزان دچار افت ٢٣.١۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

کاهش درآمد HTC

در نتیجه، درآمد HTC، حدود ٨.١ درصد کم‌تر شده است. موضوع قابل توجه، این است که HTC همچنان می‌تواند با معرفی محصولات آینده‌اش امیدوار باشد. به طوری که گوشی‌های هوشمند ماه جاری HTC، می‌توانند به صورت قابل توجهی، درآمد تایوانی‌ها را افزایش دهند. اما همه این‌ها، بستگی به عملکرد HTC در عرضه محصولاتش دارد. به عنوان مثال، دو هدست واقعیت مجازی جدید HTC در صدد عرضه هستند. اما در مقابل، گوشی‌های اقتصادی این کمپانی با پشتیبانی از فناوری 5G همین تابستان از راه می‌رسند. با عرضه محصولات اقتصادی‌تر از این محصول، احتمالاً شاهد افزایش میزان فروش و به دنبال آن، درآمد بیشتر HTC خواهیم بود. اما فعلاً، این کمپانی با کاهش درآمد و ضرر مواجه است.

نظر شما در مورد کاهش درآمد HTC مانند سابق چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند با عرضه محصولات جدید خود، به آینده‌اش امیدوار باشد؟ آیا تا به حال تجربه کاربری از محصولات HTC داشته‌اید؟ به نظر شما اچ تی سی به چه استراتژی برای رهایی از ضرر نیاز دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️